Beantwoord

lage snelheid na Gb aanvuller

• 5 november 2020
  • 2 reacties
  • 448 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Gisteravond rond 21.00 uur na activeren aanvuller opnieuw extreem lage internetsnelheid. t-mobile netwerk app gaf 168 Mbps downloadsnelheid en 45.4 Mbps uploadsnelheid aan. Aansluitend gemeten met Ookla die 0,24 Mbps download- en 0,01 Mbps upladsnelheid registreerde. 
Het internet was niet vooruit te branden. Een nieuwe aanvuller activeren was niet mogelijk omdat ik niets van de geactiveerde aanvuller had gebruikt. Tot 22.00 uur af en toe geprobeerd, maar het werd geen spat beter. aan de hardware aan mijn kant lijkt het niet te liggen want de volgende dag functioneert de verbinding weer zoals je met dit abo mag verwachten.

Wat doet T-mobile hieraan?

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 november 2020, 16:04

Hallo @kleveg 

Wanneer je snelheid laag is na het activeren van een aanvuller moet je even je telefoon herstarten, dit lost het op of mobiele gegevens even uit en aan zetten kan misschien ook helpen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @kleveg 

Wanneer je snelheid laag is na het activeren van een aanvuller moet je even je telefoon herstarten, dit lost het op of mobiele gegevens even uit en aan zetten kan misschien ook helpen.

Beide heb ik bij identieke eerdere problemen gedaan zonder enig effect. Ook van lte-modem wisselen hielp toen niets.

Reageer