Vraag

Maanbedrag anders dan in de winkel?

• 11 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 982 Bekeken

Ik heb paar mnd geleden ivm aflopen huidig abonnement bij filiaal t-mobile Terneuzen een Go abonnement voor 1 jaar afgesloten,onbeperkt bellen en 5 Gb P/mnd
Maar in winkel stond en werd mij ook duidelijk gezegt dat het 18,50€ incl P mnd kost en dat stond ook op site want anders had ik het niet genomen(was in de Go actie periode)
maar nu zie ik dat er 20,21€ P/mnd afgeschreven gaat worden waar ik het niet mee eens ben want ik heb getekend voor 18,50€ P/mnd
hoe lossen we dit op?
anders stop ik de automatische betaling

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Het stoppen van de incasso geldt niet als opzegging, dat zorgt alleen voor afsluiting. Waar ik benieuwd naar ben is wat er in de bevestiging/overeenkomst staat die je in de winkel hebt gekregen? En heb je later via de mail nog een bevestiging ontvangen? Ben ook benieuwd of er op de bevestiging is gerekend met klantvoordeel voor als je meerdere diensten afneemt.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @pedrootje

€ 20,21 is geen standaard mooi afgerond abonnement bedrag dus wellicht heb je extra kosten gemaakt.
In https://www.t-mobile.nl/my/facturen kun je je nieuwe factuur inzien en kijken welk bedrag voor je abonnement staat.

Groet, Folkert
Reputatie 4
Badge +4
Kan het zijn dat op de eerste factuur een verrekening staat van voorgaande periode? De datum van verlenging komt waarschijnlijk niet exact overeen met de factuurperiode. Kijk even op de factuur welke periode in rekening wordt gebracht.

Reageer