Beantwoord

Maandelijks bijstellen van uw Go-abonnement

• 13 januari 2017
  • 1 reactie
  • 787 Bekeken

Er wordt aangegeven dat je het abonnement maandelijks kunt bijstellen. Geldt hierbij ook de voorwaarde dat je nooit naar een lagere bundel kunt bijstellen, dan je instapbundel? Dus dat ik het beste kan instappen met Next en daardoor wel alle vrijheid van bijstellen heb, terwijl ik, als ik instap met UP, ik alleen naar Unlimited kan gaan en weer terug maar niet naar Next?
icon

Beste antwoord door David 13 januari 2017, 14:52

Hoi Toppertje1,

Dat klopt inderdaad, maar je kunt alle kanten op qua bijstellen. 🙂 Je kunt de bundels niet in zijn geheel uitschakelen, maar wel omhoog en omlaag. Je hoeft dus niet op het laagste abonnement in te stappen om van alle abonnementen gebruik te kunnen maken.

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen kun je in ons algemene topic over T-Mobile Go terecht en houd de 16e in de gaten voor het laatste nieuws over de prijsplannen! :)
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Toppertje1,

Dat klopt inderdaad, maar je kunt alle kanten op qua bijstellen. 🙂 Je kunt de bundels niet in zijn geheel uitschakelen, maar wel omhoog en omlaag. Je hoeft dus niet op het laagste abonnement in te stappen om van alle abonnementen gebruik te kunnen maken.

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen kun je in ons algemene topic over T-Mobile Go terecht en houd de 16e in de gaten voor het laatste nieuws over de prijsplannen! :)