Beantwoord

Mag je voor een maand unlimited afsluiten?

• 9 juli 2020
  • 5 reacties
  • 415 Bekeken

Hallo,

We zijn net T-mobile zakelijk klant. We hebben een Go 5GB abonnement. Mag ik deze voor 1 maand aanpassen naar unlimited? En na die maand weer terugzetten naar 5GB? En heb ik dan weer dezelfde actieprijs voor die 5GB? Veel vragen, maar ik dacht zoiets te hebben gelezen, maar ik wil het wel even zeker weten, zodat ik niet gelijk aan 2 jaar unlimited vast zit. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Folkert 9 juli 2020, 11:46

Beste @peertje70 

Je mag maandelijks naar boven en beneden bijstellen en die wijziging gaat direct in. Wordt naar rato verrekend qua bundelprijs. Je zit dus niet aan Unlimited vast. Maar let op! Eventuele actiekorting kun je kwijt raken als je terug gaat! Gaat hierbij niet om standaard kortingen maar om speciale acties zoals b.v. GoGoGo Deals bij particulier, weet niet of zakelijk ook wel eens zulke acties had of heeft.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @peertje70 

Je mag maandelijks naar boven en beneden bijstellen en die wijziging gaat direct in. Wordt naar rato verrekend qua bundelprijs. Je zit dus niet aan Unlimited vast. Maar let op! Eventuele actiekorting kun je kwijt raken als je terug gaat! Gaat hierbij niet om standaard kortingen maar om speciale acties zoals b.v. GoGoGo Deals bij particulier, weet niet of zakelijk ook wel eens zulke acties had of heeft.

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @peertje70 

Dat kan, je kan je bundel 1 keer in de maand verhogen of verlagen en je zult er dan niet 2 jaar aan vast zitten :)

Let er wel op dat je gemachtigd moet zijn als beheerder namens je bedrijf om je bundel te wijzigen.

Wijzigen kan in je MY T-mobile account bij obonnement & instellingen > bundel wijzigen > GO add-ons dropdown menu^

Via de app bij abonnement druk op GO add-ons.

Klantvoordeel blijf je behouden, had je hiernaast nog andere kortingen?

Dank je wel voor jullie snelle antwoorden! Als ik inlog bij abonnement, staat er dat ik 10,33 Euro korting heb, maar na aanpassen zou ik dat kwijt zijn? Dan is het niet echt aantrekkelijk om het abonnement af en toe te wijzigen. Maar als dat echt zo is, dan weet ik genoeg. Dan is het beter om extra MB's bij te kopen, mocht dat nodig zijn.

Reputatie 7
Badge +18

Moeilijk te zeggen of dat standaard- of actiekorting is. De laatste kun je kwijt raken. Actiekorting is echt zo’n speciale deal waar ze vaak ook reclame op de tv voor maken.

Ja begrijp ik, ik zal wel eens bellen naar de klantenservice, hoe het nu precies zit. Bedankt voor jullie antwoorden!

Reageer