Beantwoord

MB aanvuller en het unlimited 4g abonnement

• 13 mei 2018
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Beste lezer,

Ik heb ondertussen een half jaar een, bij tmobile aangeschaft, huawai modempje met een sim kaart van Tmobile er in. Ik heb een 4g unlimited abonnement waar ik iedere dag om 00.01u 5 gigabyte data op "gestort" krijg. Zodra ik daar doorheen ben moet ik via de tmobile verbruikstatuswebsite 1gigabyte aanvullen maar de laatste 2 maanden heb ik regelmatig dat er ruim meer dan een half uur geen aanvuller beschikbaar komt terwijl ik iedere maand netjes en op tijd €35 betaal.

Ik gebruik het abonnement thuis met 1 computer, 1 laptop en 1 smartphone en vaak alle 3 tegelijk en zodra ik een serie stream terwijl ik aan het gamen ben onstaan er regelmatige lagspikes en is het gamen onmogelijk geworden.

Voor een onbeperkt abonnement zijn dit in mijn ogen dingen die niet horen te gebeuren en waar ik zeker niet voor getekend heb, ook is het belachelijk moeilijk en gigantisch frustrerend om gekochte dingen van internet te downloaden omdat ik telkens na 1 gb moet bijvullen. Games zijn tegenwoordig meer dan 50 gigabyte en het is echt misselijkmakend dat ik dan 50x achter elkaar 1 gb moet bijvullen, omdat het internet echt naar bijna 0 geknepen wordt als je door je data heen bent gaat het zo vaak mis en begint het hele circus weer opnieuw.

Ook moet er telkens aan mij gevraagd worden of ik geen robot ben en dat laden duurt sowieso weer lang omdat je met 0,01 mb/s opgescheept zit omdat je data op is, soms moet ik nog een soort minigame spelen voordat de website zeker weet dat ik geen robot ben. Al met al raad ik het iedereen af om aan deze 2 jaar durende groeiende frustratiebron te beginnen.

De mensen die voor deze service kiezen doen dat niet voor niets, ze struinen graag rond op youtube, netflix en andere streamingswebsites. Hebben vaak lange gesprekken op skype, discord of teamspeak misschien zelfs met video of ze zitten tot diep in de nacht met hun vrienden van over de hele wereld te gamen en mensen zoals ik doen al het bovenstaande. Toch komen er iedere dag weer dezelfde problemen aan het licht en dat voedt mijn ergernis tot eerder ongekende hoogte.

Unlimited betekent eindeloos maar gelukkig is mijn contract na 2 jaar voorbij.
icon

Beste antwoord door Rosan 14 mei 2018, 09:14

Beste Lyrrad heb je nu een abonnement 4G voor thuis of gebruik je een mobiel abonnement op de verkeerde manier?

Want het klinkt bijna alsof je een mobiel abonnement gebruikt als vervanger voor thuis internet?
Of heb je 4G voor thuis afgesloten wat ook echt bedoelt is voor thuis gebruik?
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Lyrrad heb je nu een abonnement 4G voor thuis of gebruik je een mobiel abonnement op de verkeerde manier?

Want het klinkt bijna alsof je een mobiel abonnement gebruikt als vervanger voor thuis internet?
Of heb je 4G voor thuis afgesloten wat ook echt bedoelt is voor thuis gebruik?

Reageer