Beantwoord

Mb's aanvullen iedere 40 minuten

• 18 september 2017
  • 6 reacties
  • 400 Bekeken

Wij wonen sinds kort in het buitengebied. En het enige internet wat qua snelheid in de buurt komt, met de bewoonde wereld, is 4 g.
Nu heeft een verkoper bij tmobile mij het unlimited Go met wifi modem aanbevolen.

Qua snelheid en ontvangst is het prima! Maar als je ook tv moet kijken via internet, betekent dit dat je na een kleine 4 uur, iedere 40 minuten je mb's loopt bij te laden! Dit is geen doen!
Ik ben wat dat betreft ook niet goed voorgelicht door de verkoper. Hij heeft mij alleen verteld dat het echt unlimited is. Geen woord over bijladen. Dit vind ik zeer kwalijk gezien dit juist zo irritant is.
Ik begrijp dat dit is tegen misbruik. Maar geef dan de mogelijkheid om iedere keer 5 Gb bij te laden.

Beste Tmobile,
Is hier nu geen oplossing voor? Kan me namelijk niet voorstellen dat niet meer mensen hier tegenaan lopen.
Jullie bieden ook de app Knippr aan. Deze is juist voor het tv kijken via internet.
Ik hoop snel op een passende oplossing

Mvg Roy
icon

Beste antwoord door 05alexander92 18 september 2017, 16:53

Het lijkt erop dat je inderdaad een verkeerd abonnement hebt. Voor wat je gebruikt kun je beter een 4G voor Thuis abonnement hebben. Het abonnement wat je nu hebt is inderdaad bedoeld voor gebruik in een smartphone. Als je die niet daarin gebruikt, loop je inderdaad tegen het probleem aan dat je steeds 1 GB moet bijladen. Voor op een smartphone zou dit prima te doen zijn, voor in een wifi modem is dat onhandig.

Ik zou teruggaan naar de verkoper en inventariseren of je abonnement omgezet kan worden in 4G voor Thuis.
Bekijk origineel

Na de 5Gb is 1Gb bijladen voldoende

6 reacties

Reputatie 3
Het lijkt erop dat je inderdaad een verkeerd abonnement hebt. Voor wat je gebruikt kun je beter een 4G voor Thuis abonnement hebben. Het abonnement wat je nu hebt is inderdaad bedoeld voor gebruik in een smartphone. Als je die niet daarin gebruikt, loop je inderdaad tegen het probleem aan dat je steeds 1 GB moet bijladen. Voor op een smartphone zou dit prima te doen zijn, voor in een wifi modem is dat onhandig.

Ik zou teruggaan naar de verkoper en inventariseren of je abonnement omgezet kan worden in 4G voor Thuis.
Dat had ik in eerste instantie ook aangegeven, maar de verkoper vond dit abbo beter bij mij passen.
Maar ook met 100 Gb ga ik het maar 10 dagen uithouden
Mvg Roy
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roy,

Het klopt inderdaad wat 05alexander92 aangeeft, Go is namelijk niet bedoeld voor het vaste gebruik in huis. Excuus als je hierin verkeerd ingelicht bent! Go is echt enkel bedoeld voor mobiel of tablet, niet als vaste oplossing voor thuis. We bieden hier namelijk 4G voor Thuis en T-Mobile Thuis voor aan. In ons systeem zie ik terug dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega Moesty en dat er een opzegging voor je aangemeld is. Wellicht is één van onze andere opties dan een betere optie voor je?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Beste Moderator,

Helaas heb ik de overstap gemaakt naar kpn, die wel een onbeperkte bundel aanbieden. Was verder zeer tevreden met mobiele, maar het niet aan kunnen bieden van een onbeperkte bundel zonder handelingen gaf voor mij de doorslag.

Heb wel een mail gekregen om mijn mifi terug te sturen. Maar wil deze graag houden. Kunt u dit voor mij organiseren. De kosten van 48 euro zijn uiteraard voor mij

mvg Roy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Roy,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je verzoek doorgezet naar mijn collega's van de retourprocedure afdeling. Zij gaat dit verder in orde maken.

Wie weet tot in de toekomst! 🙂
Hallo Oekert, Heeft KPN wel een goede oplossing? ik zit namelijk met hetzelfde probleem

Reageer