Beantwoord

Mb's bijvullen?

• 8 september 2017
  • 10 reacties
  • 503 Bekeken

Ik heb nog 4835 mb's, maar mijn WiFi doet het niet, om nu Ajax, dat is 120 minuten, hoeveel mb's hebbik daar morgenavond voor nodig?
icon

Beste antwoord door jan kelder 8 september 2017, 16:58

Op je mobiel ongeveer 1200mb
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Op je mobiel ongeveer 1200mb
Dank u voor uw antwoord

Ik kan sinds de storing van vannacht geen mb’s meer aanvullen. Hoe kan dit?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Koningkrul 

Goed dat je dit aangeeft! Ik zie dat de MB-aanvuller inmiddels is toegevoegd. Waarschijnlijk is de MB-verdeler door een technische storing later toegevoegd excuses daarvoor! Werkt alles nu naar behoren? :grinning:
Als je nog andere vragen hebt, dan help ik je graag verder!

Ik kan helaas niet bijvullen en wordt naar een link gestuurd dat ik extra MB's moet kopen.

Ik kan niet eens op youtube man Kom Oppp

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ousai 

We waren gister avond bezig met werkzaamheden dus het kan zijn dat het daardoor niet lukte. Ervaar je vaker problemen met MB’s aanvullen? Je moet er wel voor zorgen dat je vorige aanvuller 100%is verbruikt voordat je een nieuwe kan activeren. Mocht je dit vaker ervaren, laat het dan weten. Dan gaan we het verder onderzoeken. 

Hi @Ousai 

We waren gister avond bezig met werkzaamheden dus het kan zijn dat het daardoor niet lukte. Ervaar je vaker problemen met MB’s aanvullen? Je moet er wel voor zorgen dat je vorige aanvuller 100%is verbruikt voordat je een nieuwe kan activeren. Mocht je dit vaker ervaren, laat het dan weten. Dan gaan we het verder onderzoeken. 

Ik wist wel dat het in onderhoud is maar laat eeb juiste link achter als MB's op zijn.om bij te vullen en niet een link waar je je abbo moet verhogen

Hi @Ousai 

Ik wist wel dat het in onderhoud is maarblaat rrn juiste link avhter als MB's op zijn.om bij te vullen en niet een link waar je je abbo moet verhogen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ousai 

Je zou inderdaad de optie moeten hebben om ook MB-aanvullers toe te voegen van 1GB. Krijg jij dit nog steeds te zien? Als ik naar jouw My T-Mobile account ga en de optie MB’s aanvullen kies dan zie ik wel de optie om een MB-aanvuller toe te voegen. Dus ik verwacht dat het vanaf nu weer goed gaat met het aanvullen. Mocht je alsnog bovenstaande melding zien, laat het ons weten!

Hi @Ousai 

Je zou inderdaad de optie moeten hebben om ook MB-aanvullers toe te voegen van 1GB. Krijg jij dit nog steeds te zien? Als ik naar jouw My T-Mobile account ga en de optie MB’s aanvullen kies dan zie ik wel de optie om een MB-aanvuller toe te voegen. Dus ik verwacht dat het vanaf nu weer goed gaat met het aanvullen. Mocht je alsnog bovenstaande melding zien, laat het ons weten!

Het was alleen die dag toen de site in onderhoud was, voor de rest krijg ik wel netjes die functie om 1gb te vullen

mvg

Reageer