Beantwoord

MB-Verdeler GO

• 12 januari 2017
  • 3 reacties
  • 1198 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-Mobile,

vanaf 14 Januari gaat mijn nieuwe abonnement in met 20GB data en onbeperkt bellen, sms + een MB verdeler SIM voor mijn iPad.

Ik wil graag naar Unlimited overstappen, maar wat gebeurd er dan met mijn MB verdeler kaart die dan (waarschijnlijk) net 2 dagen geactiveerd staat en de eventuele kosten voor die SIM die nog op een factuur terecht kunnen komen?
icon

Beste antwoord door Amy 13 januari 2017, 12:14

Hey Eduard,

Goed dat je deze vraag stelt! We hebben hier gisteren meer informatie over geplaatst in dit nieuws topic. Je kunt met jouw bestaande abonnement wel gewoon nog gebruik blijven maken van de MB-Verdeler. Wanneer je over stapt naar GO is het niet meer mogelijk om de MB-Verdeler te gebruiken.

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen hier geplaatst worden. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 2
Ik begrijp dat er geen nieuwe mb verdelers komen, maar blijft een huidige geactiveerde gewoon werken? Keek er juist naar uit om de iPad zonder tether te kunnen gebruiken op dagtripjes.
Reputatie 4
Badge +6
Hi Eduardboon

Wat betreft de MB verleder met een T-Mobile Unlimited Go abbonement.
Het is nog niet geheel duidelijk, welke regels hier over zijn.
De kosten voor bijvoorbeeld een 1 jarig abbonement worden op de dag van lancering bekend.

Dit zal dus ook gebeuren voor alle andere opties en mogelijkheden.

Het is dus momenteel afwachten op de lancering
Reputatie 7
Badge +15
Hey Eduard,

Goed dat je deze vraag stelt! We hebben hier gisteren meer informatie over geplaatst in dit nieuws topic. Je kunt met jouw bestaande abonnement wel gewoon nog gebruik blijven maken van de MB-Verdeler. Wanneer je over stapt naar GO is het niet meer mogelijk om de MB-Verdeler te gebruiken.

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen hier geplaatst worden. 🙂