Beantwoord

MB verdeler niet meer werkend

• 24 juni 2018
  • 2 reacties
  • 1020 Bekeken

Sinds een jaar gebruik ik de mb-verdeler. Nu heb ik in mei mijn abonnement verlengd met een sim-only omdat ik een toestel van mijn werk heb en dus geen telefoon bij mijn abo meer nodig hebt. Ik ben mij er absoluut niet van bewust geweest dat ik een heel ander abonnement heb gekregen, heb hier ook niet duidelijk bericht over gehad. Nu zat ik afgelopen weken in het buitenland en bleek opeens dat mijn mb verdeler niet meer werkt. Nu blijkt dus dat ik een ander abonnement van jullie gekregen heb waarbij dit niet meer werkt.
Ik ben hier eigenlijk nogal boos over. Ik heb juist het aantal mb's verhoogd zodat ik deze via mijn tablet kon gebruiken en doordat er geen toetsel kosten meer zijn, ik maandelijks toch minder ga betalen. Helaas blijkt met de oplossingen die jullie bieden dat ik per maand zelfs meer ga betalen.
Ik zie ook dat ik niet de eerste ben die hiermee zit maar ik zie nergens een duidelijk bericht op jullie site. Heb ook mijn mail doorgespit om te kijken of dit ergens vermeld werd maar niets dus. Slechte zaak van T-moblie terwijl ik toch over het algemeen een hoge pet van jullie op had.
Helaas zit ik er nu, zonder duidelijke info te hebben gekregen over de veranderingen, voor twee jaar aan vast. Eigenljk verwacht ik dan ook een nette oplossing van jullie, bijvoorbeeld het terugdraaien van mijn nieuwe abo naar de oude vorm zodat ik in ieder geval niet door jullie toedoen extra kosten hoef te gaan maken.
icon

Beste antwoord door Sam- 25 juni 2018, 15:39

Hallo canoird1,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op de T-Mobile Community! Gaaf dat je je weg hier naartoe hebt gevonden.

De reden waarom je hier bent is natuurlijk minder gaaf.. We willen dat je te allen tijde volledig bent geïnformeerd over de veranderingen, vooral bij een vernieuwing. Mijn excuses dat dit tijdens het afsluiten niet goed is gecommuniceerd. We nemen dit uiteraard mee als feedback, zodat er in het vervolg meer gedaan kan worden aan de communicatie voor het vernieuwen. Bedankt dat je dit bij ons meldt!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar wat de mogelijkheden zijn in de huidige situatie. Hoe graag ik het voor je in orde wil maken, het is niet meer mogelijk om weer gebruik te maken van je vorige prijsplan. Wel kan ik je abonnement verlagen zodat de maandelijkse kosten omlaag gaan!

Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om je 10GB bundel te verlagen naar de 5GB bundel, hierdoor daalt je maandbedrag met €5,-. Heb je genoeg aan 1GB per maand dan bespaar je zelfs €8,- ten opzichte van de 10GB bundel (huidige bundel). Is dat een optie voor jou? Laat ons weten of je hier gebruik van wil maken en waar je voorkeur naar uit gaat, dan maak ik het direct voor je in orde canoird!

Heb je verder nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons dan gerust weten, want we staan je graag te woord.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo canoird1,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op de T-Mobile Community! Gaaf dat je je weg hier naartoe hebt gevonden.

De reden waarom je hier bent is natuurlijk minder gaaf.. We willen dat je te allen tijde volledig bent geïnformeerd over de veranderingen, vooral bij een vernieuwing. Mijn excuses dat dit tijdens het afsluiten niet goed is gecommuniceerd. We nemen dit uiteraard mee als feedback, zodat er in het vervolg meer gedaan kan worden aan de communicatie voor het vernieuwen. Bedankt dat je dit bij ons meldt!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar wat de mogelijkheden zijn in de huidige situatie. Hoe graag ik het voor je in orde wil maken, het is niet meer mogelijk om weer gebruik te maken van je vorige prijsplan. Wel kan ik je abonnement verlagen zodat de maandelijkse kosten omlaag gaan!

Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om je 10GB bundel te verlagen naar de 5GB bundel, hierdoor daalt je maandbedrag met €5,-. Heb je genoeg aan 1GB per maand dan bespaar je zelfs €8,- ten opzichte van de 10GB bundel (huidige bundel). Is dat een optie voor jou? Laat ons weten of je hier gebruik van wil maken en waar je voorkeur naar uit gaat, dan maak ik het direct voor je in orde canoird!

Heb je verder nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons dan gerust weten, want we staan je graag te woord.
Zoals ik al heb aangegeven heb ik het aantal mb's verhoogd om deze op twee toestellen te kunnen gebruiken. Als ik deze zou verlagen zou ik er alsnog een duur extra data abonnement bij moeten kopen. Dat is dus niet de oplossing.

Bedankt voor het meedenken maar ik denk niet dat ik van jullie een oplossing ga krijgen voor mijn probleem. Ik zal me dus de komende twee jaren moeten redden met hotspotwerk en ga ondertussen rustig uitzoeken waar voor mij wel een oplossing te vinden is.

Reageer