Beantwoord

Meer data in het buitenland

• 17 januari 2019
  • 3 reacties
  • 770 Bekeken

Ik zie vanmorgen in de app waar je het abonnement kunt aanpassen dat het Unlimited abonnement nu 20GB data heeft in het buitenland in de maand.
Alleen bij mijn status staat nog 14GB.
Krijg ik nu ook 20GB en zo ja wanneer gaat dit dan in?

icon

Beste antwoord door David 17 januari 2019, 16:14

Hi @Jungske,

Sorry voor de verwarring, maar de 14 GB is in dit geval correct! De 20 GB is een tikfout geweest en is in dit geval dus foutief. Je krijgt sinds december 2018 nu maandelijks 14 GB om te verbruiken in landen in de EU.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Jungske,

Sorry voor de verwarring, maar de 14 GB is in dit geval correct! De 20 GB is een tikfout geweest en is in dit geval dus foutief. Je krijgt sinds december 2018 nu maandelijks 14 GB om te verbruiken in landen in de EU.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
David,
Dat is dan wel een rare tikfout. 14 en 20, is niet een echte logische fout.
Zojuist nog gekeken maar de (tik)fout zit er nog steeds in.
Ga er dan ook vanuit dat het wel klopt. Het is ook niet zo heel raar om dit te denken.
T-mobile pas regelmatig de voorwaarden en data gebruik aan zoals je zelf ook al schrijft. Het verhoogde laatst nog van 10GB naar 14GB, dus de stap naar 20GB is niet heel raar.
Daarbij zie ik het niet alleen bij mijn gegevens staan, maar ook bij vrienden staat het zelfde.
Ga er dan ook vanuit dat t-mobile zijn klanten binnenkort dan ook deze 20GB gaat gegeven in het buitenland.
Misschien kan T-mobile een mooi onderscheid maken met zijn klanten ten opzichten van Tele2.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jungske,

We hebben de fout doorgegeven en hij zal worden aangepast! Excuses voor de verwarring!

Reageer