Beantwoord

Meer informatie over overstappen naar T-Mobile GO met een ouder abonnement

• 8 februari 2017
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Kennen jullie dit berichtje nog?

Ook zie ik een aantal vragen over overstappen naar T-Mobile GO met een ouder abonnement. We hebben iedereen een sms gestuurd dat we voor 8 februari meer informatie zullen geven hierover en contact met iedereen zullen opnemen. Ik begrijp dat jullie zo snel mogelijk willen weten hoe of wat, maar ik wil toch nog even om jullie geduld vragen. Je hoort echt zo snel mogelijk van ons!

Nu kreeg ik het verwijt dat ik continu in de verdediging spring voor T-Mobile.
Ik ga dit nu eens omdraaien en vragen of mensen met een ouder abonnement inmiddels al een sms hebben ontvangen en mocht dit niet zo zijn dan vraag ik je dit hier te melden.

a) kunnen we zien hoeveel klanten hier nog klachten over hebben
b) hoeveel klanten nog een oud abonnement hebben en geen sms hebben ontvangen
c) voor T-Mobile een reden om te zien hoeveel klachten er nog zijn en deze moet oplossen!

Dus heb jij nog geen smsje ontvangen en zit je nog steeds te wachten op informatie over het overstappen naar een T-Mobile Go abonnement met een ouder abonnement, zet hier je info (niet je nummer vermelden).

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Thalina 8 februari 2017, 11:10

Hoi Serviceweb,

We vinden het heel tof dat je dit initiatief hebt genomen en hiermee andere klanten wilt helpen. Toch willen we graag alles overzichtelijk bij elkaar houden in het algemene topic dat al loopt over T-Mobile GO. En daarom sluit ik dit topic. We zijn op dit moment bezig met een update voor het T-Mobile GO topic over bovenstaand onderwerp. Deze komt er zo snel mogelijk aan!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Serviceweb,

We vinden het heel tof dat je dit initiatief hebt genomen en hiermee andere klanten wilt helpen. Toch willen we graag alles overzichtelijk bij elkaar houden in het algemene topic dat al loopt over T-Mobile GO. En daarom sluit ik dit topic. We zijn op dit moment bezig met een update voor het T-Mobile GO topic over bovenstaand onderwerp. Deze komt er zo snel mogelijk aan!