Beantwoord

Mijn bundel per ongeluk veranderd

• 1 juni 2019
  • 5 reacties
  • 426 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik wou graag internet bij vullen, heb ik per ongeluk mijn abonnement gewijzigd, wat kan ik doen om mijn oude abbo te behouden?
icon

Beste antwoord door Hajar 2 juni 2019, 13:13

Hi Hoessie2,

Ik wil je graag verder helpen! Klopt het dat je hiervoor een Go Up abonnement had met 10GB? Wil je hier ook gebruik van blijven maken? Zo ja, dan zet ik je weer terug naar Go up. Ik hoor graag van je zodat ik het in orde kan maken voor je!
Bekijk origineel

5 reacties

Wachten tot de nieuwe maand. Je mag 1 keer per maabd wijzigen
Wachten tot de nieuwe maand. Je mag 1 keer per maabd wijzigen

Normaal schrijf ik nooit op een forum, aangezien de klantenservice gesloten is bel ik ze anders maandag wel op.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hoessie2,

Ik wil je graag verder helpen! Klopt het dat je hiervoor een Go Up abonnement had met 10GB? Wil je hier ook gebruik van blijven maken? Zo ja, dan zet ik je weer terug naar Go up. Ik hoor graag van je zodat ik het in orde kan maken voor je!
Hi Hoessie2,

Heel graag dat klopt inderdaad!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hoessie,

Ik heb je bundel weer teruggezet naar 10GB. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is! Als je nog andere vragen hebt, let me know!😊

Reageer