Beantwoord

Mobiel internet opwaarderen

• 28 december 2018
  • 3 reacties
  • 691 Bekeken

Hallo, ik verblijf op dit moment een lange tijd in het Spanje. Ik heb het abonnement unlimited data afgesloten. Het blijkt dat het maar 14gb per maand is in het buitenland. Zo ik heb al een keer mb`s erbij gekocht. Maar dat is nu ook inmiddels op. Nu blijkt dat ik ook niet niet meer kan bijkopen..

Ik heb nog 4dagen voordat mijn bundel weer is aangevuld. En ik kan geen 4 dagen zonder interner ivm werk. Is er een mogelijkheid om toch internet te krijgen.

Ps wifi is geen optie
icon

Beste antwoord door Hajar 30 december 2018, 15:17

Hi Ruiver92,

Ik zie dat het gister is gelukt om een MB-aanvuller te activeren. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Ik wens je een fijne jaarwisseling! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ruiver92,

Ik zie dat het gister is gelukt om een MB-aanvuller te activeren. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Ik wens je een fijne jaarwisseling! 🙂
Dank u, blijkbaar moet eerst mijn bundel op zijn voordat ik een nieuwe kan bestellen. Het jammer daar van is, dat ik nergens in de buurt wifi heb. Dus hoe kan ik het beste mijn mb weer aanvullen als ik geen internet heb. Want als het op is dan is de kraan ook helemaal dicht gedraaid..
Reputatie 3
Badge +4
Als je geen wifi hebt kun je Mobiel dataverkeer op je mobieltje aanzetten, dan heb je internet. En de pagina's van T-Mobile blijven bereikbaar ook als je bundel op is.

Reageer