Beantwoord

My T-Mobile klopt niet na overgang naar Go

  • 18 januari 2017
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een actief Go EU abonnement ik dacht dat daar onbeperkt bellen in NL en de EU in zat, ik zag in mijn app bij de gebruikers status dat mijn bel minuten nu 57 minuten zijn? wordt dit nog aangepast?
icon

Beste antwoord door Kijkdan 18 januari 2017, 08:49

Beste Marietje,

Daar zit inderdaad onbeperkt bellen in en waarschijnlijk is je app nog niet goed bijgewerkt.
Ik zou me er geen zorgen over maken.
Misschien dat een moderater het nog voor je kan bevestigen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 2
Beste Marietje,

Daar zit inderdaad onbeperkt bellen in en waarschijnlijk is je app nog niet goed bijgewerkt.
Ik zou me er geen zorgen over maken.
Misschien dat een moderater het nog voor je kan bevestigen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marietje,

My T-Mobile is de eerste 24 uur vaak nog even van slag. :)

Je maakt nu inderdaad gebruik van Go Unlimited. Veel plezier er mee!
Reputatie 2
Ik ben Maandag overgestapt dus al 48 uur verder maar ook nog niet zichtbaar.
Reputatie 2
Nu zichtbaar via de app
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nijkie,

Top dat het nu zichtbaar is! Het kan inderdaad even duren, zoals Amy al aan had gegeven.

Aangezien we ook een algemeen topic hebben over T-Mobile Go, met alle informatie en veelgestelde vragen, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je door naar het algemene topic.