Beantwoord

Na hoelang mag je een toestel erbij kopen bij een simonly?

• 23 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 727 Bekeken

Hoi,

Mijn Go Unlimited simonly gaat overmorgen in.

Ik heb expres een simonly gekozen omdat ik toch mijn toestellen los koop, ik ben aan een nieuwe toestel toe, maar ik heb gewacht om de nieuwe lanceringen van Google en Huawei te zien.

Ik heb een Panda Pixel in pre-order bij Saturn, maar ik volg de gehele scherm problemen drama en ik bedenk mijn keus, want als ik de telefoon een paar keer moet omruilen door scherm problemen, dat is een paar keer van Den Haag naar Duitsland rijden.

En ik zag dat icm een abonnement bij jullie, de kortingen voor de Mate 10 pro en de V30 flink op lopen, beiden kosten "maar" 636 euro.

En hier heb ik een paar vraagjes:

Zijn dat de normale prijzen? Of is dat een pre-order discount? Gaan ze nog omhoog?

Als ik voor een van de mobieltjes zou kiezen, zou ik het in een keer kunnen betalen? En vanaf wanneer in mijn simonly abonnement kan ik "upgraden" naar een abonnement met toestel? Moet ik 2 jaar tekenen? Of kan op 1 jaar blijven?

Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Hajar 25 oktober 2017, 13:32

Hi RenaChan,

Wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Met een Sim Only abonnement kun je altijd nog voor een toestel kiezen. Je kan namelijk gebruik maken van toestelflexibiliteit. Hiermee kun je overstappen naar een Go abonnement mét toestel, gewoon tijdens de contractperiode. Bij zo'n overstap naar Go mét toestel wordt de oude Sim Only contractperiode van 12 of 24 maanden 'vernietigd'. Je gaat meteen een nieuwe contractperiode in. Je kan zelf kiezen voor een contractperiode van 12 of 24 maanden.

Je kan de toestelprijzen die wij op onze webshop hanteren wel aanhouden. Het is onwaarschijnlijk dat ze omhoog gaan. Ik zie dat je bij de Huawei Mate 10 Pro ook een writing set cadeau krijgt. Je kan er altijd voor kiezen om het toestel in een keer af te betalen. Dit kan je makkelijk online doen of in de Shop. Op deze pagina vind je meer informatie bij het kopje direct afbetalen.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. Ik wens je veel succes met je keuze! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi RenaChan,

Wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Met een Sim Only abonnement kun je altijd nog voor een toestel kiezen. Je kan namelijk gebruik maken van toestelflexibiliteit. Hiermee kun je overstappen naar een Go abonnement mét toestel, gewoon tijdens de contractperiode. Bij zo'n overstap naar Go mét toestel wordt de oude Sim Only contractperiode van 12 of 24 maanden 'vernietigd'. Je gaat meteen een nieuwe contractperiode in. Je kan zelf kiezen voor een contractperiode van 12 of 24 maanden.

Je kan de toestelprijzen die wij op onze webshop hanteren wel aanhouden. Het is onwaarschijnlijk dat ze omhoog gaan. Ik zie dat je bij de Huawei Mate 10 Pro ook een writing set cadeau krijgt. Je kan er altijd voor kiezen om het toestel in een keer af te betalen. Dit kan je makkelijk online doen of in de Shop. Op deze pagina vind je meer informatie bij het kopje direct afbetalen.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. Ik wens je veel succes met je keuze! 🙂
Reputatie 3
Badge
Bedankt voor de info Hajar, (ik kon mijn Thuis account niet samen voegen met mijn mobiel account dus vandaar).

Zodra de reviews van de mate 10 pro uit zijn maak ik een beslissing dan tussen de V30 of de mate.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Renachan,

Ik ben benieuwd waar je keuze op valt. Houd je me op de hoogte? :8

Reageer