Beantwoord

Na nieuw contract fout verkeerde maandelijkse kosten

• 1 december 2020
  • 2 reacties
  • 437 Bekeken

Hi T-Mobile, 

Op 13 juli heb ik een contract getekend met volgende voorwaarden(staat in het contract):

@Work Unlimited  €35,-

E9,00 korting @Work Unlimited - €9,- 

Maandelijke toestelbetaling (24 maanden) 13,50

totaal per maand €39,50,- 

Nu staat er in mijn app dat ik Toestelkrediet €13,50 en Go Add-Ons €35,- betaal. Totaal per maand €48,50. 

Kan iemand mij vertellen waarom ik nu €9,- per maand meer ga betalen dan dat ik getekend heb in mijn contract? 

Mvg,

Diederick Hoogerwaard

icon

Beste antwoord door David 1 december 2020, 15:19

Hoi Diederick,

Goed dat je hier voor aan de bel trekt, want dat loopt inderdaad niet helemaal lekker! 

Ik zie ook dat er wat problemen waren met jouw aansluiting en ik denk dat het daar ook mis is gegaan met het toevoegen van de korting. Ik zorg dat de korting zo snel mogelijk wordt gecorrigeerd en dat dit ook met terugwerkende kracht gebeurt, tot 13 oktober (toen de problemen waren opgelost door mijn collega's). Dit wordt niet direct gecorrigeerd met de factuur die nu nog voldaan moet worden, maar dat wordt allemaal meegenomen op de volgende factuur.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk en opgelost? Als je nog vragen hebt dan horen we het graag natuurlijk!

Bekijk origineel

2 reacties

Hi David,

Bedankt voor je duidelijke antwoord! Helemaal goed zo en zie het ter zijne tijd wel op de volgende factuur.

mvg,

Diederick

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Diederick,

Goed dat je hier voor aan de bel trekt, want dat loopt inderdaad niet helemaal lekker! 

Ik zie ook dat er wat problemen waren met jouw aansluiting en ik denk dat het daar ook mis is gegaan met het toevoegen van de korting. Ik zorg dat de korting zo snel mogelijk wordt gecorrigeerd en dat dit ook met terugwerkende kracht gebeurt, tot 13 oktober (toen de problemen waren opgelost door mijn collega's). Dit wordt niet direct gecorrigeerd met de factuur die nu nog voldaan moet worden, maar dat wordt allemaal meegenomen op de volgende factuur.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk en opgelost? Als je nog vragen hebt dan horen we het graag natuurlijk!

Reageer