Beantwoord

Nat type problemen met Huawei E5577C

• 7 november 2017
  • 4 reacties
  • 648 Bekeken

Ik heb vandaag de Huawei mobile wifi E5577C gekocht met een Go unlimited abonnement omdat ik thuis te ver van de centrale woon(adsl) om fantsoenlijk internet te ontvangen. Nu heb ik wel internet maar heb ik op mijn PS4 nat type 3 waardoor ik niet kan gamen met mijn vrienden. Ik heb meerdere forum posts bekeken en flink gegoogled maar niks lijkt van toepassingen te zijn op mijn situatie. Het gaat allemaal over 4g voor thuis abonnementen (apn naar fms) of kabels aansluiten(huawei verbinden met een andere router) maar dat kan niet op dit kastje. DMZ kan ik ook nergens vinden in de instellingen dus portforwarding lijkt ook geen optie.

Wie kan mij verder helpen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 november 2017, 14:20

Hoi Leandrozoektnaarantwoorden,

Excuses voor de late reactie, ik had hem nog even opengelaten in de hoop dat er mede-klanten waren met briljante ideeën!

Naar mijn idee zijn de mogelijkheden voor deze mifi-router vrij beperkt. Ik en mijn collega hebben nog uitgebreid met je meegezocht op internet en meegekeken in de handleiding, maar het lijkt inderdaad niet mogelijk te zijn. Daarnaast is onze ondersteuning hierin ook beperkt: als je ons internet wil gebruiken voor vaste toepassingen dan kun je overwegen om over te stappen naar 4G voor Thuis. Een andere optie die je kunt overwegen is een andere router - die dit wel kan - aan te schaffen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Leandrozoektnaarantwoorden,

Excuses voor de late reactie, ik had hem nog even opengelaten in de hoop dat er mede-klanten waren met briljante ideeën!

Naar mijn idee zijn de mogelijkheden voor deze mifi-router vrij beperkt. Ik en mijn collega hebben nog uitgebreid met je meegezocht op internet en meegekeken in de handleiding, maar het lijkt inderdaad niet mogelijk te zijn. Daarnaast is onze ondersteuning hierin ook beperkt: als je ons internet wil gebruiken voor vaste toepassingen dan kun je overwegen om over te stappen naar 4G voor Thuis. Een andere optie die je kunt overwegen is een andere router - die dit wel kan - aan te schaffen.
Badge +2
Hallo Leandrozoektnaarantwoord...,

Ik kan me voorstellen dat het gamen met vrienden veel leuker is.

Ik heb misschien een tip voor je. Wat je zou kunnen proberen is het apn veranderen van 'smartsites.t-mobile' naar 'internet'.
Het zou dan kunnen zijn dat je wel op nat type 2 uitkomt maar toch zullen niet alle poorten toegankelijk zijn. Bij de apn FMS (die alleen beschikbaar is voor 4g voor thuis) is dit anders.

Misschien kun je dit proberen. Laat ons weten of dit heeft geholpen
Hallo tabali,

Ik ben ook in het bezit van een huawei E5577c mobile wifi hotspot.
Omdat ik op een schip woon heb ik geen vaste aansluiting.
Ik heb dit bericht gelezen en toegepast.
De APN veranderen naar "fms" werkt niet.
Zoals je voorstelde heb ik bij APN "internet" ingevoerd dit heeft mijn NAT type gewijzigd naar gemiddeld.
Ik ga nu kijken of ik er online mijn games mee kan spelen, ik laat nog even weten of dit lukt.

Super bedankt, ik ben al 2 maanden bezig om dit probleem te verhelpen.

Groeten wesley
Badge +2
@Skippitein

Geen dank, blij om te lezen dat ik je uiteindelijk toch op weg heb kunnen helpen.
Hopelijk zul je verder geen problemen ervaren met je online games!

Laat ons weten hoe het is gegaan 🙂.

Reageer