Beantwoord

niet akkoord met factuur.

• 2 november 2019
  • 2 reacties
  • 437 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
  • is een legendarische user
  • 623 reacties

Hoi

Ik heb sinds september GO unlimited en sinds 1 november heb ik T-Mobile thuis dus klantvoordeel vanaf 1 november.

Ik heb gisteren nu een factuur ontvangen voor de periode van 28 oktober tot 26 november en deze bedraagt €30, vanaf 1 november betaal ik dus €25 wegens klantvoordeel maar op de factuur is er niet eens klantvoordeel vermeld.

Word nou alleen voor maar 3 dagen dat ik geen recht had op klantvoordeel de hele periode zonder klantvoordeel berekend? Dat kan toch niet?

Ik ben het hier niet mee eens, graag hulp van een Moderator.

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 3 november 2019, 23:44

Het forum is geen real-time chat met een moderator. Het is een klantenforum waar ook moderators actief zijn. Meestal reageren zijn binnen 1-2 dagen. Indien je factuur niet correct is en er eventueel een creditering volgt dan komt deze op je volgende factuur, dus deze kan je gewoon laten afschrijven.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Kan ik nog een antwoord ontvangen? Het bedrag wordt over een paar dagen afgeschreven...

Reputatie 4
Badge +4

Het forum is geen real-time chat met een moderator. Het is een klantenforum waar ook moderators actief zijn. Meestal reageren zijn binnen 1-2 dagen. Indien je factuur niet correct is en er eventueel een creditering volgt dan komt deze op je volgende factuur, dus deze kan je gewoon laten afschrijven.

Reageer