Beantwoord

Niet gebruik kunnen maken van de overige korting op GO

• 4 februari 2017
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 0 reacties
Waarom kan ik als klant geen andere GO nemen dan unlimited? Ik heb mijn abonnement verlengd voor dat GO uit kwam, maar deze moet nog ingaan. Brendan
icon

Beste antwoord door Skyrider 4 februari 2017, 09:55

Hey bcos.

Ik ga er van uit dat je huidige abonnement op GO zit, maar je verlenging nog niet? Omdat je zei dat je "geen andere GO" kan nemen.

Zie: [Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU! voor meer informatie van GO pakketten. Maar ik ga er van uit dat het volgende je verder gaat helpen:

Ik kan nog niet verlengen of heb net verlengd. Mag ik overstappen naar Go?
Als je graag wilt overstappen dan kan dat tot en met 12 februari onder bepaalde voorwaarden:

• De einddatum van je contract verandert niet.
• Je mag geen betalingsachterstand hebben.

Kijk op de speciale pagina in My T-Mobile hoe je kunt overstappen.

Heb je al verlengd, maar moet deze verlenging nog ingaan?
Kijk dan op de speciale pagina in My T-Mobile hoe je kunt overstappen.

Ben je zakelijke klant?
Dan gelden andere regels voor overstappen. Kijk op de zakelijke Go Unlimited pagina voor meer informatie.

Overstappen via My T-Mobile

In dit geval past "Heb je al verlengd" bij jou. Je kunt dus, ook al heb je al verlengd maar is nog niet ingegaan, kun je alsnog een migratie aanvragen. Mits natuurlijk je aan de voorwaarden voldoet.

Heb je verder nog vragen hierover, lees dan eerst (zoals hierboven aangegeven) het volgende goed door. Misschien zijn je vragen zelfs al beantwoord 🙂.

[Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU!

Indien het niet lukt, ga ik er van uit dat een moderator je vast en zeker verder gaat helpen! :D

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Hey bcos.

Ik ga er van uit dat je huidige abonnement op GO zit, maar je verlenging nog niet? Omdat je zei dat je "geen andere GO" kan nemen.

Zie: [Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU! voor meer informatie van GO pakketten. Maar ik ga er van uit dat het volgende je verder gaat helpen:

Ik kan nog niet verlengen of heb net verlengd. Mag ik overstappen naar Go?
Als je graag wilt overstappen dan kan dat tot en met 12 februari onder bepaalde voorwaarden:

• De einddatum van je contract verandert niet.