Beantwoord

Niet iedereen kan overstappen

• 16 januari 2017
  • 6 reacties
  • 308 Bekeken

Blijkbaar dus toch niet zo mooi als er geadverteerd wordt #tmobile heb je nog een oud abonnement uit 2013 betaal je 45 euro alleen voor 20gb internet plus 20 euro voor bellen dus totaal van 65 euro, kan je niet overstappen naar Go lekker geadverteerd met iedereen kan overstappen. Hoe gaan we dit oplossen dan?
icon

Beste antwoord door Amy 16 januari 2017, 17:57

Hey allemaal,

We zien hier inderdaad meerdere vragen over langskomen. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten. In het algemene topic geven we antwoord op de vragen die daar gesteld worden en plaatsen we updates. Jullie kunnen dan ook in dat topic antwoord op je vraag vinden of verdere vragen stellen. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Volgens de site kun je wel degelijk overstappen, ze kunnen het niet weigeren omdat ze zelf aangeven dat iedereen kan overstappen. Er staat nergens dat je met een stel samen '13 abonnement niet kunt. Ik heb zelf ook een stel samen '13 abonnement welke ik vroegtijdig heb omgezet in een stel samen sterk bij wat in juli ingaat. Het zou niet correct zijn als ze iedereen met een oud abonnement weigeren.
Ga naar my Tmobile en dan naar abbonement weiziging. Als je nog niet kan verlengen zie je dit staan, maar ze hebben bovenaan die pagina een link geplaatst waar je de aanvraag kan doen
Dat snap ik! echter schrijft men dat iedereen kan overstappen, blijkbaar werkt dat niet zoals ze beloven. Volgens My t-mobile kan ik niet verlengen omdat ik al heb verlengd, wat wel klopt natuurlijk. Echter staat er bij hun op de site duidelijk vermeld dat ook al heb je verlengd, en dat moet nog ingaan kun je ook overstappen. Neem contact op, staat er dan vervolgens bij. Schijnbaar kun je niet overstappen als je een Stel samen '13 abonnement hebt, terwijl ook dat nergens vermeld staat
Zit je in de 4 maanden verlengingstermijn kun je ook niet zo maar eens een overstapoen... Alleen dan pas als je je huidige abonnement hebt verlengd.
Hierna kun je migratie uitvoeren... Vraag me niet waarom...
Belachelijk wat een omslachtig gedoe, ze zijn erg wazig bezig vind ik. Dat was toen ook al toen ze de stel samen stel bij abonnementen hebben geïntroduceerd, toen kon je als vaste klant ook al niet overstappen of je moest je oude abonnement afkopen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey allemaal,

We zien hier inderdaad meerdere vragen over langskomen. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten. In het algemene topic geven we antwoord op de vragen die daar gesteld worden en plaatsen we updates. Jullie kunnen dan ook in dat topic antwoord op je vraag vinden of verdere vragen stellen. 🙂