Beantwoord

nieuw abonnement

• 1 september 2020
  • 1 reactie
  • 531 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel alleen toen kreeg ik een mail dat mijn bestelling was geannuleerd. Nu heb ik de bestelling wel ontvangen en betaald, maar er staat nergens dat ik een mijn abonnement heb verlengd.  Is mijn abonnement nu wel verlengd?

icon

Beste antwoord door Evy 1 september 2020, 13:46

Hi @Lisa Lankhorst 

Goed dat je dit laat weten, dit heb ik gelijk nagekeken in ons systeem! Geen zorgen, de verlenging met toestel is helemaal goed gegaan. Er staat inderdaad ook een zelfde order die is afgewezen, waarom dit precies is gebeurd durf ik je niet te vertellen. Voor alle zekerheid heb ik je nogmaals de bevestigingsmail verstuurd van jouw verlenging. Heb je zo voldoende informatie? :smile: Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Lisa Lankhorst 

Goed dat je dit laat weten, dit heb ik gelijk nagekeken in ons systeem! Geen zorgen, de verlenging met toestel is helemaal goed gegaan. Er staat inderdaad ook een zelfde order die is afgewezen, waarom dit precies is gebeurd durf ik je niet te vertellen. Voor alle zekerheid heb ik je nogmaals de bevestigingsmail verstuurd van jouw verlenging. Heb je zo voldoende informatie? :smile: Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Reageer