Beantwoord

Nieuw abonnement korting

• 14 juli 2019
  • 4 reacties
  • 736 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb in maart een telefoon abonnement genomen met een Galaxy s10.
1 dag later was een een aanbieding van t-mobile maar ik viel daar net buiten want ik had mijn telefoon wel dezelfde dag als de korting besteld maar rond 00:00 - 01:00 dus er was nog geen korting op de website.

Ik had contact opgenomen met de chat, En toen werd mij de korting die er was toegezegd maar omdat mijn contact pas 14-07 inging werd het nog niet aangepast, nu is het 14-07 maar het is niet aangepast ik heb geen korting op mijn abonnement zelfs mijn 5€ samen korting en t-mobilethuis korting is weg.
icon

Beste antwoord door Hajar 15 juli 2019, 10:01

Hi Eeyk,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik hoop dat die goed bevalt.

Bij een verlenging is My T-Mobile wel eens van slag waardoor je niet de juiste verbruik ziet staan. Dit is inmiddels automatisch gecorrigeerd dus je ziet ook geen extra kosten meer terug. Ik heb je een privébericht gestuurd over de misgelopen korting.
Bekijk origineel

4 reacties

oh mijn minuten kosten in eens ook geld? ik heb 120 minuten en unlimited internet maar ik mag voor 2 minuten bellen 0.57€ afrekenen.
Reputatie 7
Badge +18
oh mijn minuten kosten in eens ook geld? ik heb 120 minuten en unlimited internet maar ik mag voor 2 minuten bellen 0.57€ afrekenen.

Geen zorgen, dat wordt binnen enkele dagen gecorrigeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eeyk,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik hoop dat die goed bevalt.

Bij een verlenging is My T-Mobile wel eens van slag waardoor je niet de juiste verbruik ziet staan. Dit is inmiddels automatisch gecorrigeerd dus je ziet ook geen extra kosten meer terug. Ik heb je een privébericht gestuurd over de misgelopen korting.
Bedankt alles is opgelost

Reageer