Beantwoord

Nieuw abonnement met toestellen omzetten naar sim-only

• 15 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 560 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden mijn abonnement bij T-Mobile verlengd. Ik heb gekozen voor een abonnement inclusief een nieuw toestel, maar in verband met een verandering in situatie zou ik deze tóch nog willen wijzigen naar sim-only, is dit nog mogelijk? Uiteraard heb ik het nieuwe toestel nog niet in ontvangst genomen en ook nog geen afspraak voor gemaakt. Mijn huidige abonnement verloopt medio september als dat iets uitmaakt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 augustus 2020, 22:22

Hallo @oznek98 

Omdat je de telefoon en simkaart nog niet hebt ontvangen zal dit via de klantenservice of webcare hier moeten.

Klantenservice is te bereiken via 1200 vanaf een T-Mobile nummer of via 0624001200.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Als je binnen de 14 dagen zit na je bestelling kun je de order annuleren. Daarna kun je een simonly verlenging doen.

Als je binnen de 14 dagen zit na je bestelling kun je de order annuleren. Daarna kun je een simonly verlenging doen.

Waar kan ik ergens de order annuleren? Kan nergens een optie vinden of moet dit via de klantenservice?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @oznek98 

Omdat je de telefoon en simkaart nog niet hebt ontvangen zal dit via de klantenservice of webcare hier moeten.

Klantenservice is te bereiken via 1200 vanaf een T-Mobile nummer of via 0624001200.

Reageer