Beantwoord

Nieuw abonnement na huidige in laten gaan

• 1 april 2019
  • 3 reacties
  • 1157 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedemiddag,

Vanaf vandaag kan ik mijn huidige abonnement verlengen

Via mobiel.nl loopt er nu een cashbackactie voor nieuwe sim-only abonnementen van T-Mobile. Dat is een mooie actie, alleen niet voor verlengende klanten van T-Mobile. Nu wil ik toch graag hier gebruik van maken.

Is het mogelijk om mijn (mogelijk) nieuwe abonnement via nummerbehoud bij T-Mobile (bij mobiel.nl kan dit dus niet) na het einde van mijn huidige contract (t/m 31 juli 2019) in te laten gaan?

Ik hoor het graag. 🙂
icon

Beste antwoord door David 3 april 2019, 13:14

Hoi Cor,

Dat is inderdaad mogelijk! Je kunt via deze website nummerbehoud aanvragen. Zorg er wel voor dat je het dan goed regelt bij Mobiel.nl, zodat je straks niet 2 abonnementen hebt lopen en dubbele kosten moet betalen.

Als je nog vragen hebt. let is know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@cor1961 Je kan altijd nog opzeggen bij TM om van die cashbackactie gebruik te maken.was dat de actie met €25,-? Korting?
Wil je van die actie gebruik maken ben je wel je nummer kwijt, is al dat gedoe je die €25,- waard?
Ik geloof dat ik je vraag niet helemaal begrijp.😊
@CrisTien Nee het ging om een cashbackactie twv 120 euro. De actie is alleen via de mail gedeeld.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cor,

Dat is inderdaad mogelijk! Je kunt via deze website nummerbehoud aanvragen. Zorg er wel voor dat je het dan goed regelt bij Mobiel.nl, zodat je straks niet 2 abonnementen hebt lopen en dubbele kosten moet betalen.

Als je nog vragen hebt. let is know!

Reageer