Beantwoord

Nieuw abonnement omzetten naar 5G abonnement

• 24 februari 2020
  • 5 reacties
  • 617 Bekeken

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,

Ik heb mijn onlangs mijn Unlimited abonnement verlengt en de verlenging gaat op 7-3-2020 in.

Nu de vraag, is het straks nog mogelijk om mijn abonnement aan te passen naar 5G abonnement ??.

Met vriendelijke groet,

Mari.

icon

Beste antwoord door Folkert 24 februari 2020, 15:43

Beste Mari,

Ja dat kan. Alle (Go) abonnementen afgesloten vanaf 9-9-2019 zijn te upgraden naar het 5G abonnement.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste Mari,

Ja dat kan. Alle (Go) abonnementen afgesloten vanaf 9-9-2019 zijn te upgraden naar het 5G abonnement.

Groet, Folkert

Reputatie 1

Hallo Folkert / T-Mobile,

Folkert, bedankt voor uw reactie !!.

Mogelijk dat T-Mobile een duidelijkere omschrijving kan geven hoe een klant een verlengde abonnement wat nog niet is ingegaan toch kan omzetten.

Mijn huidige abonnement loopt tot 6-3-2020 en mijn verlengde abonnement gaat pas in op 7-3-2020. Ik ben aan het zoeken geweest maar mijn verlengde abonnement wat op 7-3-2020 pas ingaat is nog niet aan te passen.

Ik denk dat er toch wel meer klanten zijn die hun abonnement al verlengt hebben maar wat nog niet is ingegaan en mogelijk toch willen aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Mari.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @marijoke 

Heb je dit onderwerp al doorgenomen over het 5G abonnement?

https://community.t-mobile.nl/nieuws-345/faq-unlimited-plus-het-5g-ready-unlimited-abonnement-van-nederland-321164

Het is mogelijk om je abonnement 1 keer in de maand omhoog of omlaag te zetten en volgens bovenstaande topic zou je na de verlenging gewoon je bundel kunnen wijzigen. In het topic lees je ook hoe het moet. Er zijn nog wel een aantal foutjes op dit moment maar die zullen zeker opgelost worden.

Reputatie 7
Badge +18

Beste Mari,

Pas als je verlengde abonnement ingaat op 7-3 is het aan te passen naar Unlimited 5G. T-Mobile abonnementen kunnen maandelijks naar boven en beneden bijgesteld worden dus als het goed is kun je de eerste dag dat het abonnement actief is al verhogen. De maandprijs wordt naar rato aangepast.

Als je gebruik wilt maken van unlimited bellen naar de EU kun je meteen aanpassen op 7-3. Als het je om 5G verbinding te doen is kun je ook wachten op de officiële uitrol van 5G.

In dit topic houdt T-Mobile je op de hoogte. Daar lees je op dit moment dat de uitrol niet voor juni 2020 zal zijn.

Met vriendelijke groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +20

@marijoke,

Tof dat je interesse in Unlimited Plus hebt! @Folkert en @Waqqas hebben je zo te zien al helemaal geholpen. Waqqas deelde ook de FAQ al waar verdere info staat.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.