Vraag

Nieuw abonnement, waar zijn de 2Gb extra?

Net een nieuwe abonnement afgesloten. Op de bestelling staat netjes dat ik 5gb + 2 Gb voordeel krijg, maar op my t mobile zie ik dit bij mijn abonnement niet terug.
Op mijn facebook vraag wordt niet gereageerd. Hoe krijg ik duidelijkheid?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Edwin,

De korting en extra Gb zie je pas in Mijn T Mobile zodra het nieuwe abonnement ingaat.

Groet, Folkert
Hoi Folkert,

bedankt voor de reactie. Dat is ook de reden dat ik heb gewacht tot mijn nieuwe abonnement was ingegaan voordat ik de check nog eens deed. Nu een week later zie ik nog steeds niets terug.

groeten,
Edwin
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Edwin,

Dan wordt het even wachten tot er een moderator reageert om e.e.a. na te kijken.

Groeten, Folkert
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Edwin,

Wat leuk dat je bij ons verlengd hebt! En ik heb meteen met je meegekeken natuurlijk, zodat ik je hier meer duidelijkheid over kan geven.

Ik zie dat dit gaat om Klantvoordeel, dit is voordeel dat je ontvangt wanneer er meerdere T-Mobile abonnementen op jouw adres actief zijn. Is er nog een persoon woonachtig op jouw adres met een T-Mobile abonnement of heb je bijvoorbeeld ook T-Mobile Thuis, dan treedt Klantvoordeel in werking. Deze abonnementen kun je dan toevoegen via My T-Mobile > Klantvoordeel, zodat de korting actief wordt.

Ik hoop dat het zo duidelijker is waarom deze korting nog niet actief is! Laat je het weten als je er nog verdere hulp bij nodig hebt? Want dan kunnen we je natuurlijk altijd hier verder helpen!
Hallo,

mijn vrouw en ik wonen op hetzelfde adres en hebben beiden een abonnement van T-Mobile. Mijn vrouw heeft al wel klantvoordeel korting en ik nog niet.
Ik heb haar uitgenodigd, echter waren wij al verbonden.
Wanneer wordt dat klantvoordeel dan toegepast?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Edwin,

Ah top! Dan kun je inderdaad fijn deze voordelen ontvangen! Ik heb meteen even gekeken in het account van degene die je hebt uitgenodigd voor Klantvoordeel. Ik zie echter in haar Klantvoordeel pagina dat Klantvoordeel nog niet geactiveerd is. Dat kan ze heel gemakkelijk doen via https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel en daar kan ze dan ook jouw uitnodiging accepteren. Vanaf dat moment gaat direct het voordeel in!

Mocht het toch niet lukken, dan ontvang ik graag de gegevens van jouw vrouw, ik mag namelijk niks wijzigen zonder deze gegevens vanwege privacybescherming. Kun je dan haar volledige naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer sturen in een privéberichtje? Dan kan ik het voor jullie omzetten als het jullie niet lukt!

Ik hoor weer van je Edwin! 😃

Reageer