Beantwoord

Nieuw abonnement zou ingaan per 8 juni, maar my T-mobile en de app geven aan dat huidig abonnement nog is als vanouds.

• 9 juni 2019
  • 1 reactie
  • 752 Bekeken

Zoals in de titel is aangegeven. In mijn abonnementen overzicht binnen my T-Mobile, staat dat het huidige abonnement (5+2gb) verloopt op 8 juni 2018. Het nieuwe abonnement gaat dan in (10+2gb). Ten eerste is het frappant dat het eerste nog gezien wordt als "huidig abonnement" terwijl ik een dag het nieuwe abonnement niet hebben. Daarnaast geeft de verbruiksstatus aan 7/7gb nog niet verbruikt. In plaats van het verwachte 12/12gb nog niet verbruikt. Wat is hier aan de hand? Is mijn nieuwe abonnement eigenlijk wel actief??
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 juni 2019, 10:00

Hoi Sub8,

Ik heb het even gecheckt en ik zie dat het abonnement gistermiddag netjes is omgezet! Geen zorgen dus, alles staat nu goed. 😄

Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan mag je die natuurlijk altijd stellen. We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sub8,

Ik heb het even gecheckt en ik zie dat het abonnement gistermiddag netjes is omgezet! Geen zorgen dus, alles staat nu goed. 😄

Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan mag je die natuurlijk altijd stellen. We staan voor je klaar!

Reageer