Beantwoord

Nieuw contract Go Unlimited €35,-

• 16 januari 2017
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Deze ochtend heb ik de afspraak gemaakt om een nieuw abonnement af te sluiten tegen een prijs van 25 euro. Ik zie nu een bedrag van 35 euro op de bevestiging.
icon

Beste antwoord door Amy 17 januari 2017, 12:36

Hi Jannekesmits,

Wat onhandig dat hier miscommunicatie is ontstaan! 😞

Ik ben net jouw gegevens ingedoken en ik zie dat je nu gebruik maakt van Go Unlimited. Je ontvangt momenteel als actie €15,- korting op dit abonnement en dit abonnement komt dan inderdaad ook uit op €35,-. Dit is overigens momenteel ook de actie op dit type abonnement. Omdat ik niet precies weet wat er besproken is tussen jou en mijn collega heb ik mijn collega gevraagd om even naar de situatie te kijken. Zodra ik een reactie van hem heb laat ik het aan je weten! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi jannekesmits,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Staat er in de mail niet ergens onderaan de melding: De totaal maandelijkse kosten zijn exclusief onderstaande kortingen en worden ook op je factuur vermeld: (en dan staan hier eventuele kortingen).

Mocht dit niet het geval zijn dan zou je kunnen wachten tot een moderator dit hier oppakt. Maar je kan ook zelf bellen en/of via de chat button via de site contacten. Want als je het er niet mee eens bent dan kan je er nog onderuit. Mijn advies zou zijn, bel nog even terug, zeker als er geen vermelding staat, want dan zou het goed kunnen zijn dat het toch gewoon 35,- euro is en geen 25,- euro.

Zijn er nog vragen, stel ze gerust. Succes!
Reputatie 6
Badge +15
Hi Jannekesmits,

Wat onhandig dat hier miscommunicatie is ontstaan! 😞

Ik ben net jouw gegevens ingedoken en ik zie dat je nu gebruik maakt van Go Unlimited. Je ontvangt momenteel als actie €15,- korting op dit abonnement en dit abonnement komt dan inderdaad ook uit op €35,-. Dit is overigens momenteel ook de actie op dit type abonnement. Omdat ik niet precies weet wat er besproken is tussen jou en mijn collega heb ik mijn collega gevraagd om even naar de situatie te kijken. Zodra ik een reactie van hem heb laat ik het aan je weten! 🙂

Reageer