Beantwoord

Nieuw Go abonnement

• 11 april 2017
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen of T-mobile haar abonnementen nog gaat aanpassen voor 15 juni?
Want als je nu het GO abonnement neemt met 1GB en onbeperkt bel en sms in NL en 120 min in EU ben je toch eigenlijk goed gek? Je betaalt dan 19 euro inclusief EU kosten (want linksom of rechtsom betaal je ze wel) dat blijkt wel bij providers die geen EU diensten aanbieden. Die bieden de helft van de prijs voor hetzelfde aanbod. En vanaf 15 juni krijgen die de EU diesnten er gratis bij. Dus waarom zou ik nu nog een GO nemen? Iemand?

Groet,

Angelo
icon

Beste antwoord door David 12 april 2017, 14:53

Hoi Angelo,

Er zal zeker het één en ander aangepast gaan worden, logisch met zo'n grote verandering in de EU! 😉 Op dit moment hebben we natuurlijk al scherpe prijzen én kun je de bundels al in de EU gebruiken. Veel mensen maken hier al dankbaar gebruik van, dus dat kan dan ook zeker een reden zijn om Go te nemen!

Hoe alles er tegen die tijd uit zal komen te zien is nu nog niet geheel duidelijk, maar we hebben wel een algemeen topic waar we alle informatie hierover delen. Zodra er dus nieuws is, dan delen we dat ook meteen in dat topic. Om het forum dan ook overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en verwijs ik je naar het algemene topic voor verdere nieuwtjes! Zo blijf je altijd op de hoogte van alles!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Angelo,

Er zal zeker het één en ander aangepast gaan worden, logisch met zo'n grote verandering in de EU! 😉 Op dit moment hebben we natuurlijk al scherpe prijzen én kun je de bundels al in de EU gebruiken. Veel mensen maken hier al dankbaar gebruik van, dus dat kan dan ook zeker een reden zijn om Go te nemen!

Hoe alles er tegen die tijd uit zal komen te zien is nu nog niet geheel duidelijk, maar we hebben wel een algemeen topic waar we alle informatie hierover delen. Zodra er dus nieuws is, dan delen we dat ook meteen in dat topic. Om het forum dan ook overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en verwijs ik je naar het algemene topic voor verdere nieuwtjes! Zo blijf je altijd op de hoogte van alles!