Beantwoord

Nieuw toestel met hetzelfde abonnement

• 28 november 2020
  • 3 reacties
  • 499 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi

Ik wil mijn huidige abonnement niet wijzigen. Het abonnement loopt af in maart 2021. Maar ik wil wel eventueel een nieuw toestel via maandelijkse toestelkosten. Is dat mogelijk?

Ik neem aan dat mijn kortingen bij mijn abonnement blijven bestaan als de 2 jaar om zijn? 

mvg Ilona

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 november 2020, 17:21

Hallo @Anoli21 

Bij een nieuwe toestel hoort een nieuw contract waarin het toestel helemaal wordt afbetaald, maandelijks of in 1 keer.

Klantvoordeel voordelen blijven geldig na je contractperiode en ook overige kortingen als er onder abonnement geen einddatum staat bij de korting.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Anoli21 

Bij een nieuwe toestel hoort een nieuw contract waarin het toestel helemaal wordt afbetaald, maandelijks of in 1 keer.

Klantvoordeel voordelen blijven geldig na je contractperiode en ook overige kortingen als er onder abonnement geen einddatum staat bij de korting.

Bedankt voor de reactie.

Er staat geen datum bij de korting.

@Anoli21 Wat je wil gaat niet, je abonnement niet wijzigen is geen nieuw toestel op krediet, dan zul je hem in 1 keer moeten betalen.

Bij afbetaling ga je altijd een nieuw contract aan met de op dat moment geldende voorwaarden en eventuele kortingen, kan in je voordeel zijn maar ook in je nadeel.

Reageer