Beantwoord

Nieuwe abonnement klopt niet

  • 29 januari 2019
  • 1 reactie
  • 446 Bekeken

Hallo,
Twee maanden geleden abonnement verlangt via mobile.nl.
T mobile go 2 jaar. Op mijn contract staat duidelijk up abonnement 18 euro toestel 10 euro klantvoordel-2,50 euro korting. Samen 25,50 euro.
In de tmobile app staat dat mijn abonnement up kost 21,99 en toestel nog 10 euro bij. Samen dus 31,99. Dat is 6,50 euro verschil. Hoe komt dat?
Bij aansluiten van mijn abonnement was een actie van 2.000 gb internet extra per maand (black friday actie) dit heb ik ook niet gekregen.
Graag verneem ik waroom er niet goed gaat?
Mvg Magda
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 30 januari 2019, 00:12

Als je verlengd hebt via mobiel.nl dan zou je daar je vraag moeten stellen, aangezien zij je order hebben verwerkt en doorgegeven aan T-Mobile. Indien nodig kan mobiel.nl navraag doen bij de speciale servicedesk voor wederverkopers bij T-Mobile.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Als je verlengd hebt via mobiel.nl dan zou je daar je vraag moeten stellen, aangezien zij je order hebben verwerkt en doorgegeven aan T-Mobile. Indien nodig kan mobiel.nl navraag doen bij de speciale servicedesk voor wederverkopers bij T-Mobile.

Reageer