Beantwoord

Nieuwe simkaart, bij verlenging abonnement

• 25 mei 2018
  • 1 reactie
  • 1217 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd en ALLEEN het data-gebruik vergroot van 1 naar 5 Gb. Nu heb ik meteen bij mijn nieuwe toestel een nieuwe sim-kaart ontvangen van T-Mobile. Moet ik dan die nieuwe sim-kaart gaan gebruiken vanaf de datum dat de verlenging ingaat, of kan ik mijn huidige sim-kaart blijven gebruiken?
Heb ik dan wel 5 Gb data in plaats van de huidige 1 Gb?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 mei 2018, 13:06

Hoi s_amsung, welkom terug op het klantenforum.

Je hebt waarschijnlijk gewoon een nieuwe simkaart gekregen omdat je een nieuw toestel hebt besteld. Als je huidige simkaart redelijk gedateerd is, zou je kunnen overwegen de nieuwe simkaart te activeren en in gebruik te nemen. Als je simkaart echter nog niet zo oud is, kun je 'm ook gewoon in de kast leggen.

Als je een verlenging hebt doorgevoerd, gaat dat abonnement in wanneer je huidige abonnement is afgelopen. Dat gebeurt automatisch, ongeacht welke van de twee simkaarten op dat moment actief zou zijn. :)

Mocht je er nog meer vragen over hebben, stel ze dan gerust.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi s_amsung, welkom terug op het klantenforum.

Je hebt waarschijnlijk gewoon een nieuwe simkaart gekregen omdat je een nieuw toestel hebt besteld. Als je huidige simkaart redelijk gedateerd is, zou je kunnen overwegen de nieuwe simkaart te activeren en in gebruik te nemen. Als je simkaart echter nog niet zo oud is, kun je 'm ook gewoon in de kast leggen.

Als je een verlenging hebt doorgevoerd, gaat dat abonnement in wanneer je huidige abonnement is afgelopen. Dat gebeurt automatisch, ongeacht welke van de twee simkaarten op dat moment actief zou zijn. :)

Mocht je er nog meer vragen over hebben, stel ze dan gerust.

Reageer