Beantwoord

Nieuwe voordeel voor mobiel en thuis abonnementen.

• 12 juni 2018
  • 1 reactie
  • 596 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 107 reacties
Ik heb een Go unlimited abonnement die in oktober 2017 is afgesloten , 1 jaar contract.

Daarnaast heb ik een thuis internet abonnement (DSL 100/30).

Momenteel ontvang ik nog 5€ samenkorting voor mijn abonneme, zodra een van de 2 andere leden verlengen of overstappen dan is mij korting weg.

Maar nu heb ik de volgende vraag: wat is van toepassing bij mij als ik beide abonnementen combineer?

Beginnen dat mijn abonnement voor 2018 is afgesloten, en daardoor zou ik mijn abonnement moten overzetten. Voorwaarden gelezen, einddatum van mijn contract verandert niet toch? Dus vanaf oktober 2018 ben ik weer contract vrij met een maandelijkse opzegbaar abonnement?

Dan over de korting, ik las dat ik 6,50€ korting ontvang, is dat inclusief de 3€ korting op mijn DSL internet abonnement, of is die 6,50€ alleen voor mobiel en daarboven ontvang ik nog 3€ korting op DSL?
Thanks.
icon

Beste antwoord door David 12 juni 2018, 14:48

Hoi Rena_chan

Tof dat je interesse hebt in ons nieuwe Klantvoordeel! 😃

We hebben in deze FAQ alle informatie over Klantvoordeel opgenomen, inclusief de verschillende kortingen en voordelen die je kunt krijgen. Bovenaan vind je ook een link naar een pagina waar je jouw abonnementen kunt combineren, zodat je precies weet welk voordeel je krijgt!

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rena_chan

Tof dat je interesse hebt in ons nieuwe Klantvoordeel! 😃

We hebben in deze FAQ alle informatie over Klantvoordeel opgenomen, inclusief de verschillende kortingen en voordelen die je kunt krijgen. Bovenaan vind je ook een link naar een pagina waar je jouw abonnementen kunt combineren, zodat je precies weet welk voordeel je krijgt!

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.