Beantwoord

Omgezet naar Go maar geen bevestiging

• 6 februari 2017
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Heb mijn abbo omgezet naar Go Un maar heb geen bevestiging ontvangen is het wel goed aangekomen?
icon

Beste antwoord door Thalina 6 februari 2017, 14:55

Hoi Dennis,

Wat leuk dat je bent overgestapt naar T-Mobile GO! 🙂 En ik zeg overgestapt, want ik zie dat jouw abonnement inmiddels is omgezet. Dit is gebeurd rond 13:15 uur vanmiddag. Van de omzetting heb je ook een e-mail ter bevestiging ontvangen. Alvast heel veel plezier ermee!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We helpen je graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen Dennis,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Het contract zou je binnen 2 werkdagen per mail moeten ontvangen. Is de mail misschien in de spam-inbox terecht gekomen? Het kan door drukte nu ook wel iets langer duren voor je hem binnen krijgt.

Je contract kan je ook altijd inzien via My T-Mobile, https://www.t-mobile.nl/my/abonnement
In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe abonnement.
Oké dank voor je reactie, heb hem vanmorgen omgezet, maar geen bevestiging ontvangen of het gelukt was of niet. Vandaar mijn vraag.
Komt goed 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dennis,

Wat leuk dat je bent overgestapt naar T-Mobile GO! 🙂 En ik zeg overgestapt, want ik zie dat jouw abonnement inmiddels is omgezet. Dit is gebeurd rond 13:15 uur vanmiddag. Van de omzetting heb je ook een e-mail ter bevestiging ontvangen. Alvast heel veel plezier ermee!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We helpen je graag!
Hoi Thalina,

Dank voor je antwoord, klopt het is helemaal geregeld, en snel.
Top service weer.

Heb verder geen vragen meer.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dennis,

Goed om te horen 🙂 Veel plezier ermee!

Reageer