Beantwoord

Omzetten abonnement naar T-Mobile Go

• 16 januari 2017
  • 2 reacties
  • 513 Bekeken

Wij begrijpen dat jij als vaste klant ook wilt meeprofiteren van Unlimited. Daarom bieden we jou eenmalig een uniek overstapaanbod. Ook als je huidige abonnement nog loopt en je nog niet kunt vernieuwen! Via deze pagina kun je eenvoudig overstappen naar Go Unlimited EU voor €35 per maand.

Nee krijg je dit op je scherm
Je hebt geen Stel Samen & Stel Bij abonnement

Helaas kun je niet overstappen naar Go. Je kunt 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Je hebt dan de keuze uit al onze nieuwe Go abonnementen met korting.
icon

Beste antwoord door David 17 januari 2017, 11:28

Hi Scooperspace,

Zo te zien heeft Serviceweb je al van een reactie voorzien en ben je gisteravond ook telefonisch geholpen door mijn collega.

Aangezien jij een zakelijk abonnement hebt, gelden hier een aantal andere voorwaarden voor die je op deze pagina ook kunt vinden. Hier had mijn collega ook uitleg over gegeven, maar aangezien dit niet iets was waar jij je in kon vinden, is besloten jou om te zetten naar Stel Samen Zakelijk EU. Dat is dan ook gisteren gebeurd, ik ben blij dat er in ieder geval een oplossing gevonden is.

Er is ook al een algemeen topic over T-Mobile Go, dus dit topic gaat op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je naar ons algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hi Scooperspace,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Als eerst kan ik je melden dat T-Mobile een storing heeft met de overstappagina. Ze werken er hard aan om de pagina zo snel mogelijk weer online te krijgen. Wil je een sms ontvangen zodra de pagina weer online is? Laat dan je nummer achter op deze pagina: https://www.t-mobile.nl/onderhoud

Ik weet natuurlijk niet wat voor abonnement je hebt, het kan dus aan die storing liggen. Het kan ook zijn dat je nog 5 maanden moet, dan val je dus buiten die 4 maanden regel. Op deze site, https://www.t-mobile.nl/go-unlimited, staan nog wat veelgestelde vragen antwoorden. Misschien heb je daar nog iets aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Scooperspace,

Zo te zien heeft Serviceweb je al van een reactie voorzien en ben je gisteravond ook telefonisch geholpen door mijn collega.

Aangezien jij een zakelijk abonnement hebt, gelden hier een aantal andere voorwaarden voor die je op deze pagina ook kunt vinden. Hier had mijn collega ook uitleg over gegeven, maar aangezien dit niet iets was waar jij je in kon vinden, is besloten jou om te zetten naar Stel Samen Zakelijk EU. Dat is dan ook gisteren gebeurd, ik ben blij dat er in ieder geval een oplossing gevonden is.

Er is ook al een algemeen topic over T-Mobile Go, dus dit topic gaat op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je naar ons algemene topic.