Beantwoord

Omzetten naar T-Mobile GO

• 19 januari 2017
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Hou,
Ik heb maandag de aanvraag gedaan voor t omzetten naar go. Heb nu een abbo stel bij en stel samen. Heb nog niks gehoord, weet dat t druk is maar graag een update?
icon

Beste antwoord door fluxsystem 19 januari 2017, 08:16

@bruinelab

Het omzetten van abonnementen duurt door de enorme drukte iets langer dan normaal.
Als het met succes is overgezet ontvang je zelf een email, van T-Mobile.
Het is helaas dus even wachten, ook is er al gemeld dat het door top drukte ongeveer een week kan duren.

Als er vragen zijn hoor ik het graag

^ Diego
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@bruinelab

Het omzetten van abonnementen duurt door de enorme drukte iets langer dan normaal.
Als het met succes is overgezet ontvang je zelf een email, van T-Mobile.
Het is helaas dus even wachten, ook is er al gemeld dat het door top drukte ongeveer een week kan duren.

Als er vragen zijn hoor ik het graag

^ Diego
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bruinelab,

Het antwoord van Fluxsystem klopt helemaal (dankje!) We zijn druk bezig om iedereen over te zetten, houd er rekening mee dat dit een week kan duren. Je hebt als het goed is daar ook een sms over ontvangen met een update. Nog even geduld, komt goed! :)

Omdat er al een algemeen topic loopt over dit onderwerp, sluit ik dit topic. Zo houden we het forum overzichtelijk. Als je aanvullende of andere vragen hebt, mag je die uiteraard in dit andere topic stellen. We helpen je daar graag verder!