Beantwoord

Onbeperkt bellen en 0900 en 0800 nummers

• 2 juli 2017
  • 4 reacties
  • 1989 Bekeken

Kan ik met onbeperkt bellen bij basis go ook naar 0900 en 0800 nummers bellen?
icon

Beste antwoord door Muberra 3 juli 2017, 17:54

Hoi Jeroen,

Welkom op het forum! :D

Leuk dat je voor het GO Basic abonnement hebt gekozen. Jouw verlenging zal ingaan op 6 juli. Daarmee kan je onbeperkt binnen Nederland en binnen de EU naar vaste en mobiele nummers bellen. Hier vallen geen servicenummers onder. Die hebben altijd hun eigen tarieven, dus daar betaal je extra voor! Dus belangrijk dat je daar rekening mee houdt, want de kosten kunnen snel oplopen met servicenummers.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Jeroen,

Welkom op het forum! :D

Leuk dat je voor het GO Basic abonnement hebt gekozen. Jouw verlenging zal ingaan op 6 juli. Daarmee kan je onbeperkt binnen Nederland en binnen de EU naar vaste en mobiele nummers bellen. Hier vallen geen servicenummers onder. Die hebben altijd hun eigen tarieven, dus daar betaal je extra voor! Dus belangrijk dat je daar rekening mee houdt, want de kosten kunnen snel oplopen met servicenummers.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Duidelijk antwoord dank je wel.
Reputatie 7
Badge +20
#Muberra per 01-07-2017 zijn er nieuwe regels wat die extra kosten aangaat voor 0900 nummers
Valt onbeperkt er bellen er dan wel onder?

Belletje naar klantenservice fors goedkoper
http://www.telegraaf.nl/t/28522592 0900 nummers geen extra kosten meer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi CrisTien,

Dat klopt inderdaad, aangezien die extra kosten worden geschrapt, heb je bij dit soort 0900-nummers niet meer het speciale tarief dat buiten de bundel valt. Je kunt daar dus met een onbeperkte bundel naar bellen. 🙂 Houd er wel rekening mee dat het om de specifieke nummers voor klantenservice gaat! Bijvoorbeeld 0906 valt er niet onder. Goed om dus in het oog te houden!

Reageer