Beantwoord

Onbeperkt data met T-Mobile GO Unlimited

• 14 maart 2017
  • 5 reacties
  • 1920 Bekeken

Reputatie 2
  • is Prince of Content
  • 21 reacties
Beste mensen
Ik heb onbeperkt data en dat wil zeggen ook ECHT onbeperkt, tot nu toe had ik er geen last van maar vandaag zag ik dat ik maar 5gb per dag krijg en daarna 1gb bijvulliinn? en die zijn allebei op? Wat is dit voor iets???
Onbeperkt is onbeperkt. Graag wil ik een antwoord.
PS: Ik heb echt geen 6 gb gebruikt en al die apps die op achtergrond internet vreten staan uitgeschakeld.
icon

Beste antwoord door Skyrider 15 maart 2017, 00:06

Goedenavond Ousai.

GO Unlimited EU / US is sinds het uit is altijd al 5GB per dag geweest.

Bij Unlimited EU start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland en de EU. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. Op deze manier houdt iedereen toegang tot Unlimited, en wordt het netwerk niet onnodig belast.

Bron: Go Unlimited en Algemene topic.

Zoals je kan zien kun je onbeperkt 1GB MB aanvuller aanvragen zonder enige kosten. En als je precies wilt weten welke apps je data heeft verbruikt is het misschien een idee om de Voorkom hoog dataverbruik. Bekijk hier de tips! door te lezen. Niet voor de apps die achtergrond internet 'vreet', maar welke apps veel data heeft gebruikt vandaag.

Tevens wou ik even erbij melden dat niemand vandaag een dagtegoed reset heeft gekregen. (Ze zijn er bekend mee, en is nu al opgelost). Dus in principe moest je het even doen met 5GB voor 2 dagen, met alsnog de optie om 1GB onbeperkt gratis bij te vullen.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Ousai.

GO Unlimited EU / US is sinds het uit is altijd al 5GB per dag geweest.

Bij Unlimited EU start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland en de EU. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. Op deze manier houdt iedereen toegang tot Unlimited, en wordt het netwerk niet onnodig belast.

Bron: Go Unlimited en Algemene topic.

Zoals je kan zien kun je onbeperkt 1GB MB aanvuller aanvragen zonder enige kosten. En als je precies wilt weten welke apps je data heeft verbruikt is het misschien een idee om de Voorkom hoog dataverbruik. Bekijk hier de tips! door te lezen. Niet voor de apps die achtergrond internet 'vreet', maar welke apps veel data heeft gebruikt vandaag.

Tevens wou ik even erbij melden dat niemand vandaag een dagtegoed reset heeft gekregen. (Ze zijn er bekend mee, en is nu al opgelost). Dus in principe moest je het even doen met 5GB voor 2 dagen, met alsnog de optie om 1GB onbeperkt gratis bij te vullen.

Skyrider
IK vind dit waardeloos. Onbeperkt is onbeperkt, maar door die flauwekul zijn er hindernissen. En als het dan al moet: waarom geen aanvuller bij 80%, zoals bij Tele2.
Reputatie 4
Badge +9
IK vind dit waardeloos. Onbeperkt is onbeperkt, maar door die flauwekul zijn er hindernissen. En als het dan al moet: waarom geen aanvuller bij 80%, zoals bij Tele2.

Oud reactie van 2 maanden, maar wou nog even reageren.

Hoewel ik het gedeeltelijk met je eens ben, snap ik het wel waarom dit gedaan is.

Stel je voor. Mocht het 'echt' onbeperkt zijn zonder limieten van onbeperkt aanvullen, wat denk je dat mensen zullen doen? Ze zullen misschien constant streamen, thuis netwerk aansluiten, enz. Simpel gezegd, mogelijk hun data constant gebruiken.

Wat zou dit doen denk je met T-Mobile's netwerk? Alles wordt overbelast / trager en dat zul je merken. Met die aanvullers heeft T-Mobile er tenminste nog controle over dat dit veel minder snel gebeurd.

Waarom T-Mobile niet gekozen heeft voor aanvuller bij 80% weet ik helaas niet.

Skyrider
Als het niet unlimited is, noem het dan ook geen unlimited. Noem het 5GB/dag + bijvullen.

unlimited is ongelimiteerd , dat is zonder limiet, zonder onderbreking. genoeg gebruikers die niet op een geforceerde internet-cutoff zitten te wachten.

”Ja maar....dat doen we om belasting te voorkomen!” en. “op deze wijze wordt het niet traag”. Blablablaonzin

Dus als er 200 Tmobile klanten in een flat-complex wonen en allemaal hebben ze unlimited, en allemaal verstoken ze op die dag 5GB, dan is er zeker niets aan de hand? Of wordt het dan ook traag? Dan kan het waarschijnlijk opeens wél.

Die cutoff heeft mogelijk niets met belasting te maken. Meer met €€.
Maak het anders gewoon 500gb/maand, das 15GB/dag
Badge +13
@Yaroon Het is ook bijvoorbeeld niet bedoeld als vervanger voor WiFi daar is 4g voor thuis voor die hebben andere bundels en regels.
Je moet dus voor jezelf bekijken wat pas bij mij heb ik geen vaste aansluiting thuis dan is het mobilie Unlimited niet bedoeld als vervanging maar is 4g voor thuis de oplossing.
Lees daar hier verder meer over.

Reageer