Beantwoord

Onbeperkt internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb een onbeperkt abonnement maar ik zie dat er maar 5GB staat bij mijn verbruik en als ik die 5GB verbruik dan krijg ik een bericht dan mijn mb’s op zijn.

Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door CrisTien 27 juli 2018, 09:38

Hallo 06,
uitleg staat op de site.

UNLIMITED!

Ja, echt! Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo 06,
uitleg staat op de site.

UNLIMITED!

Ja, echt! Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast.
CrisTien schreef:

Hallo 06,
uitleg staat op de site.

UNLIMITED!

Dus als ik het goed begrijp komen er geen extra kosten nadat ik internet gebruik als de 5GB op zijn?
Reputatie 7
Badge +8
Dat klopt helemaal.
Bilal01 schreef:

CrisTien schreef:

Hallo 06,
uitleg staat op de site.

UNLIMITED!

Dus als ik het goed begrijp komen er geen extra kosten nadat ik internet gebruik als de 5GB op zijn?

Je moet via de app telkens 1GB 'bijplussen'. Dat kost dan 0 EUR, dus gratis.

Overigens valt mij op dat die extra 1GB veel sneller opgaat dan binnen de standaard 5 GB.... vreemd he? (Of zitten de telecomjongens daarachter? 😉

Reageer