Beantwoord

Onbeperkt internet buitenland met 60 dagen regel

Ff een vraag die 60dgn onbeperkt in de EU gaat dat naar een jaar opnieuw in? Gisteren had ik mijn contract een jaar. Ik ben al een dikke maand door mijn onbeperkt internet in de EU (60dgn) En sinds vandaag geeft mijn app weer aan dat ik weer onbeperkt internet heb hier in de UK? Wie kan mij helpen voor een antwoord.
Mzzl
icon

Beste antwoord door Muberra 13 juli 2017, 13:31

Hoi Markus78,

Dat is een goede vraag van je!

Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat jij gisteren jouw nieuwe tegoed van de maand hebt gekregen. Dat is altijd op de 12e van de maand. Dus dat is mooi meegenomen!

Om terug te komen op de vraag wanneer de 60 dagen regeling weer ingaat. Dat gaat na een contractjaar weer opnieuw in, dus geen kalenderjaar. Dat betekent dat jij weer heerlijk kan genieten op dit moment van 60 dagen lang onbeperkt internet en daarna krijg je weer 10 GB per maand.

Have fun in the UK mister! 😃

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 3
Ik weet eigenlijk niet wat de exacte termijn is vanaf wanneer tot wanneer een jaar loopt voor de 60 dagen regel. Je zou verwachten kalenderjaar, maar een jaar gelijk lopend met je contract is natuurlijk ook een prima optie, zodat je niet naar rato te besteden hebt. Wellicht kan iemand dit nog bevestigen, maar vermoedelijk is dit laatste het geval. Helemaal als je er een tellertje voor in bezit hebt.
Reputatie 4
Hoi Markus78,

Dat is een goede vraag van je!

Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat jij gisteren jouw nieuwe tegoed van de maand hebt gekregen. Dat is altijd op de 12e van de maand. Dus dat is mooi meegenomen!

Om terug te komen op de vraag wanneer de 60 dagen regeling weer ingaat. Dat gaat na een contractjaar weer opnieuw in, dus geen kalenderjaar. Dat betekent dat jij weer heerlijk kan genieten op dit moment van 60 dagen lang onbeperkt internet en daarna krijg je weer 10 GB per maand.

Have fun in the UK mister! 😃
That's bloody marvelous.....😁
Mijn 60 dagen zijn ook op en mijn contract is net vernieuwd maar ik heb maar 10 gb per maand in het buitenland? Terwijl bij vernieuwing is toegezegd 365 dagen 5 gb per dag???
Met dat probleem zit ik ook miltloos bij het afsluiten van het abbonement werd er gezegd 365 dagen 5gb per dag en een tijd terug stond ergens te lezen tmobile heeft in een onderzoek geconcludeerd dat 60 dagen onbeperkt internet genoeg is voor de mensen nou ik dus niet ik werk gemiddeld 250 dagen in het buitenland en heb ik hewoon tekort aan deze bundel maar mag dat zomaar een bundel aanpassen na afsluiting?? En dat zonder overleg
Dat kan zeker niet idd... In my T-Mobile kun je de 5 gb dagen ook niet zien... Maar na het vernieuwen van mijn contract zou ik iig weer opnieuw 60 dagen van 5 gb moeten krijgen maar dus niet... Klantenservice heeft mij een keer 5 gb gratis aangeboden terwijl bij mijn verlenging 365 dagen van 5 gb is beloofd!

Als je nationale bundel ook in de Eu geldig is hoor ik dus iedere dag 5 gb te hebben ook in het buitenland... Daar is de EU regeling 15 juli voor ingegaan toch???
Reputatie 7
Badge +19
@Markus; Enjoy your stay in the UK! :)

@J.Romkes; Jij hebt jouw abonnement in februari 2017 afgesloten en dus maak je gebruik van Go Unlimited. Daarbij kun je gebruik maken van onbeperkt internet in NL en 60 dagen onbeperkt internet in de EU. Na de 60 dagen kun je gebruik maken van 10GB per maand. Zo voorkomen wij ook misbruik. Het abonnement is namelijk bedoeld voor klanten die vaker in Nederland zijn. Het klopt dat je 365 dagen onbeperkt internet hebt maar dat geldt voor Nederland. In de EU heb je 60 dagen en daarna 10GB. Dit is ook duidelijk gecommuniceerd bij het aanbieden van Go Unlimited. Excuses als jij het anders hebt opgevat. Je kan na de 10GB wel MB-aanvullers toevoegen. Zo heb je altijd en overal internet.

@Miltloos; Jij hebt jouw abonnement op 13 juni verlengd en toen boden wij geen Go Unlimited aan in de EU. Dit was namelijk alleen geldig tot 1 mei. Jij maakt gebruik van Go Unlimited NL + 10GB EU. Jij kan dus 10GB verbruiken in de EU. In dit FAQ topic geven wij meer uitleg over de EU roaming regulering.

Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben.
De MB aanvullers zijn de reinste oplichting . Ze zijn asociaal duur. En kom nu maar niet met van die klote smoesjes. Want dat moet je toch maar van jou baas tmobile zeggen. Je weet zelf ook wel beter 😉
Waarom heeft de medewerker bij de verlenging dan duidelijk gezegd dat ik iedere dag in het buitenland 5 gb per dag kan gebruiken? Daarom heb ik verlengd bij jullie!!!
Dat was nog het domste eerst deed ie wel weer 5 gb per maand en zonder waarschuwing is dat ineens omgezet naar 10 gb per maand ipv 150 gb per maand!!!
En als je nou voor 5 euro die 10 gb extra kon kopen zat ik hier niet te zeuren maar 15 euro voor 10 gb? Alleen geldig tot einde factuurdatum? Dus als ik een week voor nieuwe bundel voor 15 euro bijkoop verlies ik wat ik over heb na 7 dagen? Waarom niet gewoon 2 maanden geldig? Ik heb er toch voor betaald?!?
Reputatie 4
Hoi Miltloos,

Ik kan begrijpen dat je schrikt wanneer je hoort dat de voorwaarden zijn aangepast. Mijn excuses als je niet correct bent voorgelicht door een medewerker. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij communiceren de informatie over de wijziging van het Unlimited abonnement op al onze kanalen, van de website tot aan het forum. Het is heel belangrijk voor ons dat een klant precies weet wat voor abonnement hij afsluit. Daarom is de informatie vanuit onze kant op al onze sociale kanalen en de website heel transparant.

De GB-aanvuller is geldig tot aan de factuurdatum, omdat je op die datum van ons nieuw tegoed krijgt. Dan heb je weer beschikking over jouw volledige databundel en belbundel. De geldigheid van de bundel staat er ook heel duidelijk bij, zodat onze klanten precies weten tot wanneer ze de aanvuller kunnen opmaken. Op die manier kan elke klant zelf bepalen hoeveel GB hij/zij nodig heeft voor de resterende dagen van zijn/haar verblijf in het buitenland en een aanvuller aanschaffen.

Ik hoop dat ik je meer duidelijkheid heb kunnen verschaffen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik wens je alvast een fijne zomer toe!
Mooi kletsverhaal... Ik schiet er niets mee op. Waarom liegen jullie medewerkers dan dat ik 365 dagen per jaar 5 gb per dag krijg? Anders had ik nooit verlengd dit contract... Waarom krijg ik niet gewoon 60 dagen 5 gb zoals dat hoort???
Waarom is die 10 gb voor 15 euro niet gewoon onbeperkt geldig als je daar apart voor betaald? Dan kan ik een keer bijkopen voor 2 maanden??? Als ik een hamburger bestel halen ze die toch ook niet van tafel voordat ik hem heb opgegeten??? Leuk al dat communiceren maar het slaat nergens op!!!
@Hajar communiceren dat de voorwaarden zijn aangepast op de website en het forum is toch zinloos. Net of ik als klant daar regelmatig op lees? Waarom niet gewoon een sms en email? Jullie weten toch wie dat abonnement heeft????
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Mitloos,

Er is nooit een mogelijkheid geweest om 5GB per dag in het buitenland te gebruiken. Wel was het in eerste instantie mogelijk om 60 dagen onbeperkt te internetten per jaar. Echter is dit later aangepast.

Met het Go Unlimited prijsplan heb je dus 10 GB te besteden per maand, wat natuurlijk heel erg veel is! Mocht je maandelijks meer verbruiken, dan adviseren we je om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je namelijk tips en instructies om je data verbruik te verminderen.

Als onze collega je van incorrecte informatie heeft voorzien dan bied ik daar mijn excuses voor aan! We doen er natuurlijk alles aan om je altijd zo goed, snel en correct mogelijk te informeren over onze producten. We kunnen achteraf niet de bundels en prijsplannen aanpassen op basis van een incorrecte uitspraak, hoe graag we dit ook willen.

Even voor de duidelijkheid; de voorwaarden zijn alleen gewijzigd voor klanten die later het T-Mobile Go Unlimited prijsplan zijn aangegaan. Als je al gebruik maakte van dit prijsplan, dan veranderde er niets. Bij het aangaan van een nieuw contract of vernieuwing heb je dus de mogelijkheid om de voorwaarden van het prijsplan te onderzoeken voordat je hier voor tekent.

Ik weet dat dit niet het antwoord is waar je op zit te wachten, maar ik kan het niet mooier maken dan het is, sorry daarvoor! Ik hoop dat je mijn uitleg wel begrijpt.

Reageer