Beantwoord

Onbeperkt internet is geen onbeperkt internet

Toon eerste reactie

61 reacties

Aanv. Voorwa

arden Redelijk Gebruik.9: "In het geval van (een vermoeden van) omzeiling van deze bepalingen van de Aanvullende Voorwaarden Redelijk Gebruik dan wel gebruik op een manier waarvoor de abonnementen niet bedoeld zijn, oneigenlijk gebruik, heeft T-Mobile het recht om de verbinding tijdelijk op te schorten of om de snelheid of kwaliteit van de verbinding tijdelijk te beperken. T-Mobile informeert je van te voren als dit gebeurt". Dit is gisteravond bv. niet gebeurd.
Beste @hzig

Je kunt wel degelijk meer dan 6GB per dag verbruiken, ik doe dit zelf meerdere keren per week.

Echter kun je de tweede aanvuller pas aanzetten als de eerste voor 80% of meer verbruikt is (dus als je nog minder dan 200mb over hebt). In je screenshots heb je nog meer data beschikbaar dus kun je de volgende aanvuller nog niet aanzetten. Hoop dat dit het verduidelijkt
Zie nieuwe screenshots van gisteravond. De teller stond op nul net als de mogelijkheid tot aanvullen.
Reputatie 4
Badge +4
@hzig ik reageerde op de post van 06xxxxxxxx, die aangaf het model met aanvullers irritant te vinden als hij de hele avond Netflix gaat kijken. Je hebt helemaal gelijk dat aanvullers na de eerste aanvuller gewoon beschikbaar horen te zijn. Het probleem lijkt echter eerder een technisch issue dan een harde cap. Het dataverbruik tijdens streamen kan hard gaan, dus er kan wat vertraging zijn tot de aanvuller weer beschikbaar komt. Als dat echter te lang duurt, dan zou T-Mobile een technisch onderzoek moeten kunnen doen o.b.v. de logs van de aanvullers.
@pipodeclown_2 Kijk niet de hele avond Netflix en aanvullen vind ik prima maar ik meld dit probleem nu alweer een paar weken hier en op Twitter en zie nog geen verbetering.

Ook vanavond na 1 aanvuller en totaal 6 GB voor 24 uur geen aanvullers maar wèl vertraagde internetsnelheid. Dus voor de laatste keer T-Mobile, wanneer wordt het contract nagekomen?

Reputatie 2
Badge +2
De reclame van 'Tante Sandra' komt op TV voorbij, terwijl ik dit lees.
Vroeger dacht ik altijd dat 'Tante Sandra' een abonnement had bij een van de concurrenten van T-Mobile.
Na het lezen van bovenstaande realiseer ik mij, dat het ook gewoon kan zijn dan 'Tante Sandra' als klant van T-mobile d'r 3e aanvuller niet aan de praat krijgt.... ☹😋
Heb die reclame nog nooit gezien maar het gaat hier om de 2e aanvuller.
Reputatie 2
Badge +2
Je mag 'Tante Sandra' meteen vergeten, heeft niets met je probleem van doen. Ik heb zelf ook unlimited, maar zo'n aanvaller nog nooit nodig gehad. Als ik tijd en zin heb, kan ik van de week wel eens testen.

Nu alleen nog iets verzinnen om met mijn telefoon te doen dat 8GB aan data nodig heeft...
Reputatie 2
Badge +2
Oké, dat ging sneller dan verwacht...
Helaas kan ik het probleem niet reproduceren, ik kon vrij vlot achter elkaar 6 aanvallers activeren, wat me wel steeds meer tijd koste, dan het downloaden zelf...

@David
Wat me dan eigenlijk wel tot de volgende vraag brengt, wat heb ik eigenlijk aan een provider met het snelste netwerk, als het gebruik daarvan kunnen maken meer tijd kost, dan het daadwerkelijk gebruik 🤔
Reputatie 4
Badge +4
Ook vanavond na 1 aanvuller en totaal 6 GB voor 24 uur geen aanvullers maar wèl vertraagde internetsnelheid. Dus voor de laatste keer T-Mobile, wanneer wordt het contract nagekomen?
Is er voordat deze ‘problemen’ begonnen misschien sprake geweest van excessief dataverbruik? Ik beschuldig je nergens van, maar ken je historische dataverbruik niet. Of heeft de 2e aanvuller het nog nooit gedaan?

Reageer