Beantwoord

Onbeperkt internet usa

• 15 april 2019
  • 4 reacties
  • 2036 Bekeken

Ga in de maand juli een 4 weken naar Amerika en zou daar graag onbeperkt internet willen hebben. Hoe gaat dat het beste!?
icon

Beste antwoord door Jeffrey87 15 april 2019, 16:57

Beste @Japio1980,

Je kunt kiezen voor Go Unlimited NL & 14 GB EU+USA.

Je krijgt dan binnen Nederland onbeperkt bellen, SMS en data, en binnen de EU en USA onbeperkt bellen en SMS en 14 GB data.

Let wel op dat als je overstapt naar deze bundel, eventuele kortingen op je huidige abonnement kunnen vervallen.

T-Mobile NL biedt geen onbeperkte databundels aan voor gebruik in het buitenland.

Groet,

Jeffrey
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste @Japio1980,

Je kunt kiezen voor Go Unlimited NL & 14 GB EU+USA.
Je krijgt dan binnen Nederland onbeperkt bellen, SMS en data, en binnen de EU en USA onbeperkt bellen en SMS en 14 GB data.

Let wel op dat als je overstapt naar deze bundel, eventuele kortingen op je huidige abonnement kunnen vervallen.

T-Mobile NL biedt geen onbeperkte databundels aan voor gebruik in het buitenland.

Groet,

Jeffrey
Thanks..
Ik zou graag meer duidelijkheid willen over bovenstaand statement van Jeffrey87:

"Let wel op dat als je overstapt naar deze bundel, eventuele kortingen op je huidige abonnement kunnen vervallen."

Ik snap dat je huidige kortingen niet gelden voor Go Unlimited NL & 14 GB EU+USA maar als je daarna teruggaat naar je huidige abonnement neem ik aan dat ik mijn huidige kortingen weer normaal ontvang?
Zou iemand willen bevestigen dat dat inderdaad het geval is?

alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Appletreelane,

Dat komt helemaal in orde hoor! Mochten de kortingen vervallen zijn na het terugzetten naar de originele bundel, dan kun je altijd even aan de bel trekken zodat wij de kortingen weer op de juiste manier voor je terug kunnen zetten. Geen zorgen dus!

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?

Verder wens ik je vast een fijne reis naar Amerika!

Reageer