Beantwoord

Ondernemers Start Pakket naar go unlimited

• 29 januari 2017
  • 10 reacties
  • 196 Bekeken

Beste mensen,
Wie kan mij uitleggen waarom ik niet als t-mobile klant zakelijk kan overstappen naar een go.
Ik heb klantenservice gebeld en die komen met een wazig verhaal dat ik bij mijn abonnement een telefoon erbij heb en het daarom niet kan. Ik moet wachten tot ik kan verlengen.
Ik heb het echt nodig omdat ik 5 maanden het land uit ga volgende week.
icon

Beste antwoord door Amy 30 januari 2017, 16:08

Hey Helden,

Super om te zien dat je al wat reacties hebt gehad. Ik geef je hier graag wat meer informatie over:

Je maakt nu gebruik van het ondernemers Start pakket. Dit abonnement mag niet omgezet worden naar Go. Alleen Stel Samen & Stel Bij, Stel Samen Zakelijk EU en Stel Samen Zakelijk EU Sim Only-abonnementen mogen omgezet worden naar Go.

Ik snap dat je graag nu al over zou willen stappen maar helaas is dat echt niet mogelijk. Áls hier nog veranderingen in komen dan laten we dat uiteraard weten op het forum. Je kunt hiervoor het beste dit algemene forumtopic voor in de gaten houden.

Omdat er ook al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik jouw forumtopic gesloten. Reacties kunnen geplaatst worden in het lopende topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Hallo,

Welkom op de forum van T-Mobile
Beetje vreemde uitleg van de klantenservice, zeker omdat er meer informatie nodig is om duidelijk uit te leggen waarom u wel of niet kunt overstappen. Als ik informatie opzoek via internet kom ik het volgende tegen: Ja. De Go-abonnementen zijn vanaf 16 januari ook beschikbaar voor bedrijven tot 20 aansluitingen. Kijk op de zakelijke pagina voor meer informatie.

U zegt zelf dat u een toestel hebt, dit zou bij een particulier gewoon worden omgezet naar het nieuwe abonnement, hoe dit zakelijk zit, weet ik natuurlijk niet. Wat voor een abonnement heeft u?

Op deze pagina kunt u meer vinden over het overstappen naar Go Zakelijk: https://www.t-mobile.nl/zakelijke/abonnementen/go-unlimited. Op deze pagina kunt u informatie vinden, ook wat te doen als u wilt overstappen.

Ik denk dat deze regel voor u van belang is: Heeft u een Stel Samen Zakelijk EU abonnement? Dan is overstappen naar Go Unlimited helaas niet mogelijk. U kunt wel met korting overstappen naar T-Mobile Zakelijk Internationaal Oneindig Online. Wilt u meer weten of direct overstappen?

Mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag. Hoop dat uw antwoord hier al staat omschreven en ook waarom het niet mogelijk om over te stappen. Anders zou ik inloggen bij My T-Mobile en het online nog eens proberen, als bovenstaande niet van toepassing is.

Fijne zondag nog!
Stel samen zakelijk dat is het abonnement wat ik afgesloten heb , maar er staat geen eu achter.
Als ik in mijn Tmobile aangeef dat ik wil overstappen naar een Go abonnement krijg ik dit in beeld:
Je kunt vernieuwen!
Goed nieuws, je kunt je abonnement vernieuwen! Maak een keuze uit ons vernieuwingsaanbod.
Als ik dit aanklik krijg ik alleen een melding dat ik kan verlengen.
Daarnaast verkondigt T mobile dat alle bestaande klanten over kunnen stappen, dus ik vind het raar dat ik het niet kan. Ik wil ook best verlengen maar dan gaat dit abonnement pas in Mei in. Dat is dan voor mij te laat.
Ik snap niet dat Tmobile niet mee denkt in deze case. Internationaal oneindig is een onaantrekkelijk aanbod. Dan betaal ik 12,39 extra voor maar 1 gb.
Hoi,

Dat is een hele goede vraag. Verder kan ik u niet helpen, gezien ik niet kan mee kijken wat er besproken is en/of waarom alleen verlengen kan en niet direct overstappen. Zeker als u zegt niet het Stel Samen Zakelijk EU te hebben.

Iemand van T-Mobile kan hier beter even naar kijken n inzien wat er aan de hand is. Zal waarschijnlijk pas morgen gebeuren en anders misschien toch nog even terug bellen naar de klantenservice. Uiteraard hoop ik dat ze voor u toch een goed voorstel kunnen doen.

Fijne avond.
Fijne avond. In ieder geval bedankt. Fijne avond.
Badge +13
Een stel samen abonnement kan nog niet worden omgezet na 1feb komt daar meer info over.
Wanneer loopt je abonnement af?
Mijn abonnement loopt 17 mei af. Op 5 Februari vertrek ik naar het buitenland. Vandaar dat ik graag een go abonnement wil.
Ik heb een start 13 abonnement zakelijk. Geld het daar ook voor.?
Badge +13
Op dit moment nog wel maar er komt als het goed is deze week meer duidelijkheid over.
Verder kan je 4 maanden van te voren verlengen en als je in die periode zit kan je enkel overstappen als je ook verlengd al.
Het kan dus best zijn dat er bij jouw 2 dingen spelen dat je dus al mag verlengen en daarom niet kan overstappen
En het tweede je heb een Stel samen en die kan op dit moment nog niet worden overgezet.

Een moderator kan hier meer uitsluitsel over geven waarom je die melding krijgt en hoe het pressies zit.
Deze pakken dit topic vandaag of morgen op vermoed ik maar mocht dat nu niet gebeuren geef even een seintje dan zet ik hem door voor je.
Kan het wel herhalen, eigenlijk heeft het geen zin natuurlijk.
Maar volgens T-Mobile komt er rond 1 februari een mogelijkheid om misschien toch over te kunnen stappen. Heb nog even geduld en dan lezen we er alles over. Wil natuurlijk niet zeggen dat het allemaal positief uitvalt, maar als het aan T-Mobile ligt dan doen ze daar zeker wel hun best voor.

T-Mobile luistert naar hun klanten... Soms lukt het om de klanten te helpen en soms ook niet. Maar vaak, als ik uit ervaring spreek, komt het voor de klant goed uit. Nog 2 dagen 🙂
Reputatie 6
Badge +15
Hey Helden,

Super om te zien dat je al wat reacties hebt gehad. Ik geef je hier graag wat meer informatie over:

Je maakt nu gebruik van het ondernemers Start pakket. Dit abonnement mag niet omgezet worden naar Go. Alleen Stel Samen & Stel Bij, Stel Samen Zakelijk EU en Stel Samen Zakelijk EU Sim Only-abonnementen mogen omgezet worden naar Go.

Ik snap dat je graag nu al over zou willen stappen maar helaas is dat echt niet mogelijk. Áls hier nog veranderingen in komen dan laten we dat uiteraard weten op het forum. Je kunt hiervoor het beste dit algemene forumtopic voor in de gaten houden.

Omdat er ook al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik jouw forumtopic gesloten. Reacties kunnen geplaatst worden in het lopende topic.