Onderzoek naar MB-verdeler voor T-Mobile Go abonnementen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

83 reacties

MargotR schreef:

Hi allen,
Dank voor alle reacties, goed om jullie redenen te horen!
Ik ben benieuwd in welke apparaten de MB-verdeler SIM gebruikt worden. Zelf gebruik ik hem in een mifi router, waarin hebben jullie je extra SIM zitten?

MargotR, welke MiFi router gebruik jij, ik ben wel nieuwsgierig naar jouw ervaringen ermee.
Reputatie 2
Ik zou ook gaan voor optie 2!

Zo kan je voldoende doen als je even een weekend op bijv. je iPad wilt werken, maar wel het router gebeuren uitschakelt, daar is dit weer te weinig voor.

Als optie 2 beschikbaar word, dan verleng ik direct naar Go Unlimited! 😃
Optie 2, liever geen optie 3 en optie 1 is voor mij geen optie. Ik ga er dan wel vanuit dat ik het goed begrijp dat de extra simkaart dan een limiet van 10GB heeft, die niet geldt voor de simkaart in mijn telefoon.

Verder mis ik optie 4, fair use policy. Want als die 10GB op zijn en ik ga vervolgens met mijn telefoon de hele dag tv of youtube kijken blijf je nog steeds dezelfde belasting van het netwerk houden. Maar als die tweede simkaart 10GB per maand krijgt kan ik er mee leven.

Nog 1 verzoek, welke termijn staat er voor die nieuwe mb-verdelers? Mijn abonnement verloopt namelijk eind van deze maand dus ik heb niet lang de tijd meer om te beslissen wat het wordt voor mij, blijven of vertrekken.
De SIM verdeler mag voor mij ook best een bedrag per maand kosten, zeg €2,50 bij een Unlimited abo. Maar dan wel graag ook echt 'unlimited' (onder voorbehoud van fair use policy).

Ik overweeg een SIM verdeler voor de kinderen (Pokémon Go) op een 'oude' telefoon. Dus data- en snelheidtechnisch voldoen optie 1 t/m 3, maar met het oog op de toekomst komt er nog wel een keer een tablet met SIM bij ons in huis en dan voldoen alleen optie 2 en 3. Ik ben geen grootverbruiker van data, maar een film van 2,5 uur op Netflix of Videoland wil ik wel kunnen kijken op mijn tablet dan.
Reputatie 4
Badge
Ik zou een extra sim willen, omdat ik mijn smartphone enkel gebruik voor internetzaken. Voor bellen heb ik een simpel klapgsmtje zonder internet, waarvoor ik nu een klein abonnementje heb bij een concurent.
Met een extra sim zou ik dat abonnement op kunnen zeggen.
Is het trouwens wel toegestaan dat de simverdeler met anderen ( ook al zijn het familieleden) gebruikt wordt of werkt maar 1 sim tegelijk?
Overigens top van tmobile dat ik mijn stel samen abonnement kon veranderen naar Go unlimted.
Bij de concurent met een V lukt dat niet en zit je nog vast aan je contract.
Reputatie 1
Alle drie sim kaarten werken tegelijk. Maar alleen met hoofd sim kan je bellen, andere twee zijn voor data verkeer en SMS
Henk14 schreef:

Optie 2, liever geen optie 3 en optie 1 is voor mij geen optie. Ik ga er dan wel vanuit dat ik het goed begrijp dat de extra simkaart dan een limiet van 10GB heeft, die niet geldt voor de simkaart in mijn telefoon.

Verder mis ik optie 4, fair use policy. Want als die 10GB op zijn en ik ga vervolgens met mijn telefoon de hele dag tv of youtube kijken blijf je nog steeds dezelfde belasting van het netwerk houden. Maar als die tweede simkaart 10GB per maand krijgt kan ik er mee leven.

Nog 1 verzoek, welke termijn staat er voor die nieuwe mb-verdelers? Mijn abonnement verloopt namelijk eind van deze maand dus ik heb niet lang de tijd meer om te beslissen wat het wordt voor mij, blijven of vertrekken.

Bedankt Henk14voor je reactie!
Mbt jouw vraag over de termijn van de nieuwe MB verdeler, wil ik graag verwijzen naar mijn eerder post. Daarin vertelde ik dat we nooit hadden gedacht zo snel, zoveel reacties te krijgen! Er zitten veel leuke ideeën en suggesties bij. Voor de zekerheid wil ik nog wel benadrukken dat we nog in de oriëntatiefase zitten, ik wil jullie dan ook geen (valse) hoop geven of en hoe snel we iets met de MB-verdeler icm GO gaan doen. Wanneer dit besluit gaat vallen is nog niet duidelijk. Wat er in ieder geval ook in dit besluit meegenomen gaat worden, is de hoeveelheid werk die er verzet moet gaan worden.
Nog een keer dankjewel allen voor de reacties! We hebben nu echt genoeg input…;) Zoals gezegd, het kan even duren voordat we meer weten. Voor nu sluiten we het topic. Mocht er iets bekend worden dan delen we dat uiteraard met jullie via het Forum en onze website.