Beantwoord

Oneindig internet is niet onbeperkt

• 12 juni 2017
  • 1 reactie
  • 1714 Bekeken

Ik koos dit abonnement omdat er stond onbeperkt internetten.
Staat er bij verbruik status(3540/5000 mb. Prima. Maar dat is niet per dag maar per maand... WTF. Waarom krijg ik niet waar ik voor betaal
Dus ik Bell naar jullie. Zegt die man dat het 5g perdag is en ik. daarbij ook nog per 1g gratis kan aanvullen

Onzin. Tis niet oneindig Tis 5g per maand.
icon

Beste antwoord door Serviceweb 12 juni 2017, 14:03

Hoi Sander,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Waarschijnlijk heb je niet goed gelezen wat er op folders, websites en andere reclame dingen staat van T-Mobile. Unlimited abonnement heeft onbeperkt internet. Maar om fraude tegen te gaan hebben ze er voor gekozen dat je na je eerste 5GB elke keer opnieuw 1GB moet opvragen om verder te kunnen gaan. Dus je hebt wel onbeperkt internet, alleen moet je elke keer een SMSje sturen om verder te kunnen.

Dat kan natuurlijk vervelend zijn, maar dit is ook te begrijpen van T-Mobile. Dus wat je zegt: Tis niet oneindig Tis 5g per maand, dat klopt natuurlijk helemaal niet. Zo ie zo is het niet per maand, maar per dag en je krijgt gewoon elke keer 1GB er bij, als je een smsje stuurt.

Ook jij hebt dus onbeperkt als je Unlimited hebt genomen.
Fijne dag nog en veel plezier met zoveel GB die je kan gebruiken!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Sander,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Waarschijnlijk heb je niet goed gelezen wat er op folders, websites en andere reclame dingen staat van T-Mobile. Unlimited abonnement heeft onbeperkt internet. Maar om fraude tegen te gaan hebben ze er voor gekozen dat je na je eerste 5GB elke keer opnieuw 1GB moet opvragen om verder te kunnen gaan. Dus je hebt wel onbeperkt internet, alleen moet je elke keer een SMSje sturen om verder te kunnen.

Dat kan natuurlijk vervelend zijn, maar dit is ook te begrijpen van T-Mobile. Dus wat je zegt: Tis niet oneindig Tis 5g per maand, dat klopt natuurlijk helemaal niet. Zo ie zo is het niet per maand, maar per dag en je krijgt gewoon elke keer 1GB er bij, als je een smsje stuurt.

Ook jij hebt dus onbeperkt als je Unlimited hebt genomen.
Fijne dag nog en veel plezier met zoveel GB die je kan gebruiken!

Reageer