Beantwoord

Onjuiste abonnementgegevens

• 23 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 1501 Bekeken

Beste klantenservice,

afgelopen week heb ik een verlenging van mijn contract toegepast via de online mogelijkheden. Een Sim Only abonnement.
In de email die ik hierover gekregen heb staan de specificaties van mijn nieuwe abonnement. In de T-Mobile app staan nu andere gegevens, zoals een foutief aantal MB’s en factuurbedrag.

Is het mogelijk dit aan te passen óf contact met mij op te nemen om dit toe te lichten.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

J. Boshuijzen.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 augustus 2018, 08:55

Hi,

Daar ben ik weer! Dankjewel voor het opsturen van je contract. Ik zie al wat er aan de hand is. Op je contract is de €2,50 Klantvoordeelkorting al meeberekend, maar deze moet je zelf activeren via My T-Mobile. Als je meerdere abonnementen op één adres hebt dan kun je ze aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel en genieten van meer snelheid, meer TV keuze, meer data, meer korting. Op deze pagina staat stapsgewijs uitlegd hoe je je kan aanmelden voor Klantvoordeel.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi J.Boshuijzen,

Wat leuk dat je hebt verlengd! Ik stuur je even een privébericht met onze e-mailadres. Je kan je contract naar mij opsturen dan controleer ik of het bedrag dat op My T-Mobile staat wel overeenkomt met wat op je contract staat. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Daar ben ik weer! Dankjewel voor het opsturen van je contract. Ik zie al wat er aan de hand is. Op je contract is de €2,50 Klantvoordeelkorting al meeberekend, maar deze moet je zelf activeren via My T-Mobile. Als je meerdere abonnementen op één adres hebt dan kun je ze aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel en genieten van meer snelheid, meer TV keuze, meer data, meer korting. Op deze pagina staat stapsgewijs uitlegd hoe je je kan aanmelden voor Klantvoordeel.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer