Beantwoord

Opzeggen T-Mobile

• 4 februari 2019
  • 2 reacties
  • 630 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 6 maanden een VOF opgericht en wil nu een zakelijke telefoon nemen. 2 jaar terug heb ik los een Iphone & gekocht en heb een tijd daarna een Sim only abonnement genomen bij T-mobile. Nu wil ik graag een nieuwe telefoon die ik ook dan op de zaak kan zetten.

Ik wil graag de Iphone XS max 64 gb met ongv 10-20gb aan data. Nu zie ik dat Tele2 het goedkoopst is dus wil ik graag overstappen aangezien T-mobile een stuk duurder is. Nu kom ik erachter dat mijn abonnement van T-mobile pas op 27-08-2019 afloopt. Wat zijn nu de opties om toch een andere telefoon te krijgen zonder hem weer los te kopen?

Graag wil ik weg bij T-mobile omdat het duurder is dan Tele2.
icon

Beste antwoord door CrisTien 4 februari 2019, 20:24

Beste @Melle_W

Je wilt weg maar wel een nieuwe telefoon?

die twee opties werken niet samen.

Het is slimmer om te blijven en voor een Early Renewal te gaan.

maar ga je dan echt toch weg dan kan je misschien je abonnement afkopen.

Afkopen kost je 50% van alle nog komende sim termijnen zonder korting.

Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Neem daarvoor contact met ons op, doorloop het pad en kies voor 'Nee, ik wil graag contact'.

Of bel 1200. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.

afkopen abonnement

Natuurlijk vinden we het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt op verschillende manieren je contract opzeggen, bijvoorbeeld via My T-Mobile of bel naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Melle_W
Je wilt weg maar wel een nieuwe telefoon?
die twee opties werken niet samen.

Het is slimmer om te blijven en voor een Early Renewal te gaan.
maar ga je dan echt toch weg dan kan je misschien je abonnement afkopen.
Afkopen kost je 50% van alle nog komende sim termijnen zonder korting.

Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Neem daarvoor contact met ons op, doorloop het pad en kies voor 'Nee, ik wil graag contact'.
Of bel 1200. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.

afkopen abonnement
Natuurlijk vinden we het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt op verschillende manieren je contract opzeggen, bijvoorbeeld via My T-Mobile of bel naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail.
Reputatie 5
Badge +4
Realiseer je wel dat de dienst van Tele2 niet exact hetzelfde is dan de dienst van T-Mobile, er zijn wat verschillen die misschien voor jou interessant zijn. Wil je dan toch naar Tele2 en meteen een telefoon, dan kun je een abonnement bij Tele2 aanschaffen met toestel en de kleinst mogelijke bundel. Je kunt dan later (voordat je T-Mobile contract afloopt) alsnog nummerportering aanvragen. Totdat je je nummer porteert gebruik je dan je T-Mobile simkaart. Als 50% van je Sim only bij T-Mobile duurder is dan de goedkoopste bundel bij Tele2, dan kan dit een goedkopere optie zijn dan je resterende contract afkopen bij T-Mobile.

Reageer