Beantwoord

Oude voorwaarden Unlimited 17.1

• 14 juli 2020
  • 5 reacties
  • 490 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een oude unlimited 17.1 nl+EU abbo en ga morgen voor een week naar frankrijk. Ik zou graag de voorwaarden willen lezen omtrent het gebruiken van data in het buitenland. Hoeveel data mag ik per dag verbruiken?

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door CrisTien 14 juli 2020, 11:51

Beste @Robert Vinkers  Dat was toch 60 dagen onbeperkt Internet in de EU ?

na 60 dagen heb je 10 GB per maand in de EU.

Als je maar een week gaat lijkt mij dat ruimschoots voldoende. Volgens mij zijn er niet veel mensen meer met dat abonnement.

Groetjes en veel fun in Frankrijk.

Roaming like home voorwaarden

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Robert Vinkers 

Dit zijn de voorwaarden & tarieven die horen bij jouw abonnement volgens mij.

https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven/2017/tmobile-go-160117-2.pdf

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Robert Vinkers  Dat was toch 60 dagen onbeperkt Internet in de EU ?

na 60 dagen heb je 10 GB per maand in de EU.

Als je maar een week gaat lijkt mij dat ruimschoots voldoende. Volgens mij zijn er niet veel mensen meer met dat abonnement.

Groetjes en veel fun in Frankrijk.

Roaming like home voorwaarden

Wij hebben deze nooit verlengd en zelfs toen de korting afliep zou gehouden. We betalen nu ook wel 52 euro, maar wil zeker weten dat onbeperkt internet nog steeds actief is binnen de 60 dagen.. En hoeveel eigenlijk per dag?

Reputatie 7
Badge +17

@Robert Vinkers

Voor 60 dagen per 12 maanden heb je onbeperkt internet in het buitenland dus elke dag 5GB en die kun je daarna zo vaak je wilt aanvullen met 1GB per keer.

Na die 60 dagen heb je dan 10GB per maand maar voor een week moet dat helemaal goed komen. 👍🏼

thanks voor je reactie!

Reageer