Beantwoord

Ouder abonnement overstappen Go Unlimited

• 16 januari 2017
  • 1 reactie
  • 191 Bekeken

Reputatie 2
Waar kan ik vinden hoe mijn abonnement heet wil nm ook graag het nieuwe t mobile Go Unlimited maar dat schijnt niet te kunnen met mijn huidige abonnement vind het sowieso vreemd dat niet iedereen het om kan zetten. Ben nu al heel erg lang klant bij t mobile en dan nog geen gebruik kunnen maken van dit aannbod
icon

Beste antwoord door Hajar 17 januari 2017, 12:23

Hi Juliah,

Leuk dat je interesse hebt in T-Mobile Go Unlimited. Dat is inderdaad een super gaaf abonnement waar je Unlimited mee los kan gaan! 🙂 Ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van het Voordeelpakket en daarmee is het niet mogelijk om over te stappen naar Go Unlimited. Dat is alleen mogelijk met Stel Samen & Stel Bij. Aangezien je interesse hebt in het overstappen naar Go, zal T-Mobile na 1 februari contact met je opnemen met een update over het overstappen naar Go. Dus nog even geduld... 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Juliah,

Leuk dat je interesse hebt in T-Mobile Go Unlimited. Dat is inderdaad een super gaaf abonnement waar je Unlimited mee los kan gaan! 🙂 Ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van het Voordeelpakket en daarmee is het niet mogelijk om over te stappen naar Go Unlimited. Dat is alleen mogelijk met Stel Samen & Stel Bij. Aangezien je interesse hebt in het overstappen naar Go, zal T-Mobile na 1 februari contact met je opnemen met een update over het overstappen naar Go. Dus nog even geduld... 🙂

Reageer