Beantwoord

Overstap naar GO annuleren

• 5 februari 2018
  • 9 reacties
  • 254 Bekeken

Hallo,

Met mijn domme kop heb ik gisteren mijn Stel Samen en Stel Bij abonnement omgezet naar een Go Unlimited abonnement. Direct daarna zag ik dat het 35 euro per maand kost én toestelbetaling. Dus ik zou 22 euro meer gaan betalen. Ik wilde het direct terugdraaien, maar de klantenservice was helaas gesloten. Vanmorgen heb ik gelijk contact opgenomen om deze wijziging te annuleren. Een collega gaf aan dat zij het bij uitzondering wilde terugdraaien, maar dat ik wel meer ga betalen, omdat 'Tmobile Samen' vervalt. Volgens mij is het geen uitzondering om een bestelling/wijziging via internet te annuleren, omdat je 14 dagen bedenktijd hebt (zie ook deze link https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/annuleren-van-overstappen-op-t-mobile-go-276558). Dus in principe zou alles weer moeten zijn zoals het was toch?
icon

Beste antwoord door Hajar 5 februari 2018, 14:57

Hi Dennis,

Een foutje kan natuurlijk gebeuren! Ik zie dat mijn collega dit vanochtend heeft gecorrigeerd. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +13
Beste Dennis Samen is per 29 januari komen te vervallen en daar zit denk ik het lastige in.
Opzich met annuleren heb je weer een abonnement van voor 29 januari maar het zal in de systemen even gedoe gaan geven.
Een moderator moet daar meer uitsluitsel over gaan geven hoe en wat.

Maar dacht je dat je toestel gratis zou zijn dan omdat je verbaasd was over die extra kosten?
Nee, ik betaal er nu ook al voor. Maar ik dacht dat het een aanbieding was, omdat ik al jaren klant bij T-Mobile ben. Dus ging er vanuit dat het totale bedrag per maand 35 euro zou worden. Dit is niet raar, aangezien ik dat nu ook betaal. Hoe nu verder?
Badge +13
Voor Go Unlimited alleen al betaal je 35 euro per maand voor een sim only dat kan je zien op de site.
Verder had je nu vast geen onbeperkte data dus als je denkt he klopt dit bedrag zo wel kijkt dan nog eens goed alles na.
Hoe nu verder zoals ik al zei een moderator moet er uitsluitsel over geven hoe het verder moet.
Deze zal met 24/48 uur reageren verder moeten de systemen alles wat je had aangevraagd ook weer terug draaien dat kost ook tijd en dat kost meestal ook 24/48 uur.
Gewoon even geduld hebben dus en afwachten.
Ik zei niet voor niets 'met mijn domme kop'. Daarmee geef ik aan dat ik niet goed gelezen of goed nagedacht heb. De 'aanbieding' werd aangeboden op mijn persoonlijke pagina. Dus nogmaals, omdat ik nu ook 35 euro betaal (inclusief toestelbetaling) dacht ik: T-mobile geeft me vast iets extra's, omdat ik al jaren klant ben. Niets is minder waar. Het is inderdaad mijn eigen domme schuld dat ik niet goed gelezen heb, maar hé, shit happens. Ik zal dus gewoon even geduld hebben en afwachten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Een foutje kan natuurlijk gebeuren! Ik zie dat mijn collega dit vanochtend heeft gecorrigeerd. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten! 🙂
Hallo Hajar,

Het is gedeeltelijk gecorrigeerd. Je collega gaf aan dat ik mijn T-mobile extra punten én T-mobile samen kwijt ben. Klopt dit?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Als ik in het systeem kijk dan zie ik dat je nog steeds gebruik maakt van T-Mobile Samen en T-Mobile Extra. Houd anders je factuur in de gaten voor de €2,50 T-Mobile Samen korting. Mocht je die niet ontvangen. laat het mij dan weten. Ik maak dat dan in orde voor je! 😉
Top! Dankjewel voor de goede service! Zo kan het dus ook 😉
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan Dennis! Anytime.. 😃

Reageer